06
شنبه 5 خرداد 1403
شماره 9107
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قرارداد همکاری در راستای ساخت بیمارستان ۱۶۰تختخوابی در چابهار بین مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منعقد شد.
مجتمع آموزشی شهید خوارزمی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی شرق کشور به همراه ۲۱طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی دیگر در قالب ادامه راه شهید خدمت، «شهید جمهور» آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره‌برداری رسید.‌
پنجشنبه ۳خردادماه۱۴۰۳ نخستین رویداد هنری در سوگ شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان محفل شعر و خوشنویسی شهیدجمهور در خانه تاریخی شهید میرزاکوچک جنگلی برگزار شد.‌

آوای دریا

آیین «رزیف»میراثی به قدمت‌خلیج‌فارس است
گزارش
آیین «رزیف»، نوای کار است با چاشنی حماسی. از دوردست می‌آید؛ در میان آب‌های خلیج‌فارس روی لنج و کشتی. جزایر هرمزگان را فرا گرفته؛ به‌ویژه قشم، بندر کنگ و بندر لنگه، برآمده از کار ملوانان روی عرشه؛ آنها که سخت کار می‌کنند و با ریتم موسیقی خوش هستند.

صدور ۲هشدار هواشناسی

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هشدار نارنجی با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی صادر شده است، به همشهری گفت:‌ زمان شروع این هشدار امروز، ۵ خرداد و زمان پایان آن ۶ خرداد و نوع مخاطره آن رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، مه، صاعقه و وزش باد نسبتا شدید تا شدید است.
عدد خبر/۳۰۰ میلیارد
۳۰۰میلیاردتومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه 4خطه شازند- اراک است.