• سه شنبه 24 بهمن 1402
  • الثُّلاثَاء 3 شعبان 1445
  • 2024 Feb 13

کم‌کاری خودروساز داخلی، دلیل واردات اتوبوس

دادستانی به مسئله نقص در مینی‌بوس‌های ایران‌خودرو ورود کرد
مناظره مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و نماینده ایران‌خودرو از ظرفیت تولید داخل برای تأمین اتوبوس‌های شهری پرده برداشت. چند روزی است که تأمین اتوبوس‌های شهر به میدانی برای مناظره میان مدیران شهری و تولیدکنندگان داخلی تبدیل شده است و درحالی‌که آمار و ارقام نشان می‌دهند تولید‌کنندگان داخلی توان تولید با کیفیت در کمترین زمان را ندارند،
خاتمی: سال 88 تقلب نشد

اعتراف غیرعلنی

با انتشار یک خبر، فضای کشور مجددا به انتخابات 88 بازگشته است. در سال‌های پس از انقلاب، تحولات پساانتخاباتی سال 88نقطه عطفی در روابط سیاسی و انتخاباتی کشور بود.

خاتمی و بیانیه 110اصلاح‌طلب

یکم. 110چهره اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای از اصلاح‌طلبان خواستند در انتخابات پیش‌رو مشارکت داشته باشند. این بیانیه که ساعتی پس از انتشار تصاویر و عکس‌های پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن منتشر می‌شد تصریح می‌کند اصلاحات تدریجی تنها راه پیش‌روی ماست.

حجاب و استاندارد دوگانه؟

سوپرانقلابی‌های پشیمان و ضدانقلاب و برانداز برای آنکه اصل راهپیمایی پرشکوه 22بهمن و حضور خیره‌کننده مردم در آن به حاشیه برود، باز هم به حاشیه‌سازی پرداختند و حضور تنی چند از دختران و زنان شل‌حجاب یا بدحجاب را بهانه کردند تا ادعا کنند نظام در حوزه حجاب دچار «استاندارد دوگانه» است.

سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه90 با حضور روی صحنه تئاتر شروع کرد.نخستین تجربه‌اش بازی کوتاه در «فروشنده» اصغر فرهادی بود. بنی‌آدم بعدها در فیلم «در آغوش درخت» خواجه پاشا بازی کرد و در جشنواره فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر زن شد و امسال در جشنواره چهل‌و‌دوم با بازی در فیلم «پروین» توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

دومینوی جنایت در رفح

بیش از 35هزار شهید و مفقودالاثر در غزه هنوز نتوانسته تأثیری در قلب سنگین سران تل‌آویو برای توقف جنگ در غزه داشته باشد و تازه‌ترین فرمان خونریزی بامداد دوشنبه از دفتر بنیامین نتانیاهو صادر شد تا شهر رفح که اکنون تنها منزلگاه 1.5میلیون آواره فلسطینی است،

کاهش تصادف، برعهده شخص ثالث!

آیا می‌دانید هر شخصی که بیمه شخص ثالث می‌خرد، 8درصد آن به صندوق تامین خسارت‌های بدنی و مبلغی جداگانه به خزانه کل کشور واریز می‌شود تا صرف پوشش خسارت‌های تصادف رانندگی و طرح‌های کاهش تصادفات جاده‌ای شود؟

امسال 52 درصد بیشتر ایران را دیدند