• دو شنبه 23 بهمن 1402
  • الإثْنَيْن 2 شعبان 1445
  • 2024 Feb 12

مصیبت غزه؛ مصیبت بشریت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه‌حل پایان بحران غزه را کنارکشیدن قدرت‌های بزرگ جهانی و طرفدار غرب از این قضیه عنوان کردند
رهبرمعظم انقلاب در خجسته عید مبعث حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی ص، در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، اجابت دعوت و بعثت نبوی را باعث رشد و سعادت دنیوی و اخروی خواندند.
ایران؛ انقلابی‌تر از همیشه

20درصد بیشتر

روز یکشنبه دیروز سراسر ایران‌اسلامی میزبان جشن باشکوه چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ جشنی که با حضور حماسی میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن‌ماه همراه شد و بار دیگر به جهانیان نشان داد مردم ایران با عزمی راسخ، مصمم‌تر از گذشته پای آرمان‌های امامره و انقلاب‌ ایستاده‌اند.

ماجرای رشد 20 درصدی

سال گذشته جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲بهمن نسبت به سال۹۸ یعنی سال قبل از کرونا، ۳۰درصد افزایش داشت. برآوردها جمعیت ۲۱میلیون نفر را برای سال گذشته نشان می‌داد.

واکنش شهردار تهران به ادعاهای اتوبوس‌ساز داخلی

مشکل تامین اتوبوس برای تهران طی دهه‌های مختلف محل بحث بوده است؛ از یک‌سو تولید‌کنندگان داخلی به اندازه نیاز تهران اتوبوس تولید نمی‌کنند و از سوی دیگر شهرداری تهران طی دوره ششم علاوه بر سفارش اتوبوس از کشورهای دیگر، حوزه داخلی را فعال کرده و اعلام می‌کند که هرقدر تولید کنند، خریداری صورت می‌گیرد.

پرواز سیمرغ در‌مسیر تجربه و جوانی

«مجنون» بهترین فیلم شد، بهروز افخمی بهترین کارگردان؛ اولی نخستین ساخته کارگردانی جوان و دومی آخرین ساخته فیلمسازی کهنه‌کار که نخستین‌بار ۳۳ سال پیش با «عروس» پدیده جشنواره شده بود.

برندگان سیمرغ‌های فجر 42