03
دو شنبه 23 بهمن 1402
شماره 9025
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فیلمی منتشر شده که در آن یکی از سربازان روانی اسرائیل خانه‌های خالی فلسطینی‌ها در غزه را با بمب هدف قرار می‌دهد و این کار را سرگرمی خود می‌داند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد شمار کلی شهدای غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تاكنون به 28176نفر و شمار مجروحان نیز به 67784نفر افزایش یافته است.
X
آنچه اکنون در غزه اتفاق می‌افتد هویت و جهان بینی 2میلیارد مسلمان و عرب را برای نسل‌های آتی شکل خواهد داد.
دیپلماسی
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در دومین مقصد سفر منطقه‌ای خود، وارد سوریه شد و در دمشق با مقام‌های بلندپایه سوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

مصیبت غزه؛ مصیبت بشریت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه‌حل پایان بحران غزه را کنارکشیدن قدرت‌های بزرگ جهانی و طرفدار غرب از این قضیه عنوان کردند
رهبری
رهبرمعظم انقلاب در خجسته عید مبعث حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی ص، در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، اجابت دعوت و بعثت نبوی را باعث رشد و سعادت دنیوی و اخروی خواندند.

ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی

رئیس‌جمهور در ابتدای دیدار رهبرمعظم‌انقلاب با کارگزاران نظام، نمایندگان کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم در سخنانی با بیان اینکه حادثه بعثت، تجلی اعظم بزرگ‌ترین نعمت خداوندی یعنی نعمت هدایت است، دعوت پیامبر اکرمص به یگانه‌پرستی را توأم با دعوت به اندیشه‌ورزی، عدالت و ارزش‌های الهی برشمرد.
نقل قول/ اسرائیل 2اسیر خود را کشت
در نتیجه بمباران مداوم رژیم صهیونیستی علیه غزه طی 24ساعت گذشته حداقل ۲اسیر صهیونیست کشته و ۸اسیر دیگر به‌شدت مجروح شدند.