• سه شنبه 10 بهمن 1402
  • الثُّلاثَاء 19 رجب 1445
  • 2024 Jan 30

اسکن اعماق زمین تهران

دستگاه‌هایی برای ردیابی تأسیسات فرسوده پایتخت خریداری می‌شود
زمین ناگهان در خیابان کارگر و حوالی میدان قزوین دهان باز کرد و اهالی با یک حفره 3متری روبه‌رو شدند.

ویترین اقتدار

رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز دوشنبه در 2نوبت صبح و عصر از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در محل حسینیه امام خمینی ره برپا شده بود، بازدید کردند.

بازدارندگی 360درجه با دانش‌بنیان‌ها

توجه مقام معظم رهبری به پیشرفت‌ تولیدات داخلی، دانش‌بنیان و دستاوردهای مربوط به حوزه فناوری و تکنولوژی، موضوعی مسبوق به سابقه بوده است.

اعتبار و قوام اسناد در طهران چگونه تأمین می‌شد؟

ازدواج، خرید یا واگذاری مغازه و خانه، طلاق و معاملاتی که نیاز به ثبت و شاهد داشت در روزگاری که خبری از دفاتر ثبت نبود، توسط معتمدان محله انجام می‌شد.

ایالات متفرقه آمریکا

وقتی به مرز تگزاس در جنوب آمریکا با مکزیک نگاه می‌کنید، سیم پیچ‌هایی از سیم خاردار نصب شده توسط سربازان گارد ملی ایالتی تگزاس را می‌توان دید که به دستور فرماندار جمهوریخواه تگزاس، گرگ ابوت در امتداد مرز کشیده شده است.

آن روی زندگی نابغه جنگ

خبرنگار جوانی بود که ذکاوتش سرنوشت جنگ را به کلی تغییر داد. غلامحسین افشردی، معروف به حسن باقری از فرماندهان جوان و استراتژیک دوران دفاع‌مقدس بود که در عملیات‌های مهم نقش مؤثری داشت. آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد۱۳۶۱ از مهم‌ترین دستاوردهای عملیاتی و فرماندهی اوست. شهید باقری ۹بهمن‌۱۳۶۱ در محور عملیاتی فکه زمانی که همراه شهید «مجید بقایی» مشغول شناسایی عملیات والفجر مقدماتی بودند در سنگر دیده‌بانی بر اثر اصابت خمپاره دشمن به شهادت رسید.

خانه‌سازی‌ برای محرومان

مسکن استطاعت‌پذیر. سکونتگاهی که در دوره مدیریت شهری ششم مطرح شده و شهرداری تهران قصد دارد با ساخت مسکن در پهنه‌های جنوبی زمینه خانه‌دار شدن اقشار محروم و کم‌برخوردار را فراهم کند.

21میلیون تن کالای اساسی وارد کشور شد

وقتی بی‌خبر مجرم می‌شوید