• سه شنبه 9 آبان 1402
  • الثُّلاثَاء 16 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 31

چتر حمایت شهر بر سرکودکان کار

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با همشهری، نحوه ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان را تشریح کرد
در خیابان، پشت چراغ ‌قرمز، در اتوبوس و مترو و حتی در مراکز تجاری و خرید، آنها را می‌بینیم؛ برخی جعبه آدامس به ‌دست دارند؛ تعدادی جوراب می‌فروشند، بعضی شیشه خودروها را پاک می‌کنند و کودکانی که مشغول گلفروشی هستند.

زن، غزه ، آزادی

رژیم صهیونیستی از زمان حمله غافلگیرکننده طوفان‌الاقصی از سوی نیروهای فلسطینی حماس در حال بمباران ساعت به ساعت نوار غزه است.

معنای زنانه غزه

عدد‌ها را معنی کنیم. عددها بدون معنی خوراک انسان نیستند؛ به درد ابزار می‌خورند. مثلا اگر یک مظلوم به‌دست ظالمان در مبارزه جبهه حق و باطل در خون خود غلتید، معنایش چه می‌شود؟

حماسه‌سازی زنان غزه

طی 24روز جنگ حماس و اسرائیل در نوار غزه، رژیم صهیونیستی بمباران بسیار سنگینی علیه ساکنان این منطقه انجام داده است ولی مقاومت خانواده‌ها به‌ویژه حمایت زنان فلسطینی از این مقاومت مثال‌زدنی بوده است.

قاب سینما، جادوی صحنه

بازیگران سینما از الناز شاکردوست تا امیرمهدی ژوله، این روزها روی صحنه تئاتر هستند
از نخستین هفته آبان، نمایش‌هایی با بازی بازیگران شناخته شده تئاتر و سینما روی صحنه آمده‌اند. در میانه دهه 90 نیز موجی از حضور بازیگران سینما در تئاتر به راه افتاد.

دکان تازه رمالان و فالگیران

در تبلیغات کانال‌های مجازی انواع و اقسام خدمات به چشم می‌خورد: آینه می‌بینند، طلسم تضمینی راه دستشان است، طلسم‌های خرسوار و شیر و خورشیدشان رد‌خور ندارد، فال احساسی دو کاپ می‌گیرند و فوت و فن انواع طلسم را می‌دانند.

لوکس‌سواران در تور مالیات؛ لوکس‌نشینان در حاشیه امن

مالیات‌ستانی از لوکس‌سواران، مالکان خانه‌های گرانقیمت و خانه‌های خالی وارد فاز تازه‌ای شد. سازمان امور مالیاتی می‌گوید: برای دارندگان 150هزار خودروی لوکس هشدار فرستاده شده و آنها تا بهمن‌ امسال فرصت دارند تا نسبت به پرداخت مالیات قانونی‌شان اقدام کنند. وزارت راه و شهرسازی هم از ارسال پیامک برای مالکان خانه‌های گرانقیمت خبر داده است.
گفت‌وگو با یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنبال کاهش قیمت کتاب هستیم

در 2سال اخیر با افزایش قیمت کاغذ وارداتی و تأثیر آن روی محصولاتی که با کاغذ مرتبط هستند بحث تولید کاغذ داخلی با کمک چند شرکت بزرگ تولیدکننده کاغذ تحریر رونق گرفت؛ این درصورتی است که تولید کاغذ نکاتی دارد که باید رعایت شود.

نتیجه مشارکت مردم در نجات پارک ملی گلستان

لاغری 60میلیونی با عوارض خطرناک

دفاع فیفابازها از کودکان غزه