• شنبه 6 آبان 1402
  • السَّبْت 13 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 28

حمل‌ونقل عمومی تهران؛ از فراموشی تا نوسازی

مقایسه عملکرد 30‌ماه فعالیت حناچی با 25‌ماه دوره زاکانی
تا کمتر از 3سال پیش، مدیران شهری هر بار که سخن از توسعه و بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی می‌شد، با کلیدواژه «تحریم هستیم» صورت مسئله را پاک می‌کردند که همین باعث افزایش گرایش مردم به‌ استفاده از خودروی شخصی و افزایش ترافیک و آلودگی هوا در تهران شد.
گسترده‌ترین حملات به غزه بعد از قطع کامل اینترنت

سانسور جنایت شبانه

رژیم اشغالگر صهیونیستی شب‌گذشته حملات همه‌جانبه هوایی مستمر و بی‌سابقه‌ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود. ارتش اشغالگر قدس اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم حملات شدید و بی‌سابقه‌ای را به تمام نقاط نوار غزه آغاز کردند که نشان داد این حمله مرحله جدیدی از جنگ در نوار غزه است.

صادقانه با مردم گفت‌وگو کنید

باید ریشه کمبود معلم را که این روزها به‌عنوان مشکل مهم نظام آموزش و پرورش دولت سیزدهم مطرح شده، برای خانواده‌ها به خوبی تبیین کنیم تا خودشان قضاوت کنند و خدمات خادمان ملت به‌صورت شفاف به آنها عرضه شود.

خاطره شما از آرمان...

در جمعی پرسیدم وقتی نام شهید آرمان علی‌وردی می‌آید کدام صفت برجسته او در ذهن‌تان تداعی می‌شود؟ یکی گفت غیرت، یکی اخلاص و دیگری شجاعت؛ آن یکی تقوا و دیگری انقلابی‌گری؛ جمعی هم گفتند استقامت.

آقای مخبر کراوات نمی بندد؟

بالابلند روس مثل اجل معلق بالای سرمان سبز شد، عینکش را کمی جا به جا کرد و بیخ کراواتش را چسبید و هی تکان تکانش داد و زیر لب یک چیزهایی به زبان روسی بلغور کرد. ما هم عینهو جغد براندازش کردیم. طفلکی برای شیرفهم کردن ما به پانتومیم هم متوسل شد.«یعنی چی داره می‌گه؟» این را من به یکی از خبرنگارهای همراهمان گفتم.

اسرار پلکان باستانی

روایتی ماجراجویانه از سفر به استان چهار محال و بختیاری

خروش ضد‌صهیونیستی پشت مرز اردن

شاید تا پیش از این، حمایت علنی و عملی از آرمان فلسطین، جز سراسر ایران، معطوف بود به «ضاحیه» در بیروت و چند نقطه محدود دیگر.

ایرانی ها به کجا می‌روند؟