• سه شنبه 2 آبان 1402
  • الثُّلاثَاء 9 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 24

3 پروژه بزرگ در جنوب پایتخت

بیش از 130پروژه عمرانی در گوشه و کنار شهر در حال اجرا شدن است؛ پروژه‌هایی که در مناطق مختلف و سرتاسر شهر به‌ویژه مناطق و محله‌های کم‌برخوردار‌تر جنوب شهر جانمایی شده‌اند و در آینده‌ای نه چندان دور و در برخی از موارد، طی سال‌جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

مأموریت ایران چیست؟

بسیاری از مردم این روزها و با توجه به جنایات بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، انتظار دارند ایران در ماجرای فلسطین، حضور نظامی پیدا کند و به‌قول خودشان جواب موشک را با موشک بدهد. این مسئله از جوانب مختلفی قابل بررسی است، اما توجه به سبک تصمیم‌گیری رهبران انقلاب در قضایای مختلف داخلی و خارجی، ما را با منطق حضور ایران در کشورهای دیگر آشنا می‌کند.

چرا ایران ورود مستقیم نمی‌کند؟

فاصله امید برخی هموطنان از حماسه حماس تا ناامیدی‌شان بعد از جنایت صهیونیستی تنها چند روز یا حتی چند ساعت بود. روزهای اول تصور می‌کردند حمله حماس پروژه جمهوری اسلامی است و امروز ابهام‌شان این است که پس جمهوری اسلامی کجاست.

تهران؛ بازیگر صلح در نشست 3+3

نخستین نشست وزرای خارجه فرمت ۳+۳ به میزبانی تهران و با حضور وزرای خارجه روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکیه، عصر دوشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ‌ ابتدای این نشست به شهدای فلسطین و غزه در جنگ روزهای اخیر با رژیم صهیونیستی ادای احترام کرد .

دخل و خرج 1000 شرکت دولتی زیر ذره‌بین مردم

وزارت اقتصاد از انتشار صورت‌های مالی حدود 1000شرکت دولتی در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد: امسال میزان انتشار عمومی صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی ۲برابر سال گذشته خواهد بود.

روانشناسی و مشاوره، ارزان شد

بالاخره پس از 9‌ماه از دستور رئیس‌جمهوری، مصوبه هیأت وزیران و شورای‌عالی بیمه اجرایی شد و برای نخستین‌بار خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

923هزار مادر و همسر ورزشکار

شهرمان در پاییز رنگ شعر گرفت