• جمعه 21 مهر 1402
  • الْجُمْعَة 28 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 13

شیراز- اصفهان نزدیک‌تر از همیشه

سید ابراهیم رئیسی در رأس تعدادی از اعضای هیأت دولت سیزدهم صبح روز گذشته برای دومین مرتبه به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و دیدار با مردم به استان فارس سفر کرد و تا شامگاه جمعه مهمان اهالی این استان است.

اتاق عملیات مشترک مقاومت

حمله برق آسای نیروهای حماس به اراضی اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در روز شنبه نه فقط در حوزه طراحی منحصر به فرد و الهام بخش بود بلکه باعث شکل‌گیری یک خط مشترک عملیاتی در محور مقاومت شده است.

اسم اعظم

هیچ‌کس نمی‌تواند کتمان کند که چنین همسویی در تقابل با رژیم صیهونیستی بین قدرت‌ها و جریان‌های منطقه بی‌سابقه است.

عزم دولت سیزدهم برای نجات فرشتگان کشور

درمان رایگان و رشد خدمات پزشکی برای کودکان ایران
هفته کودک در حالی آخرین روزش را به پایان می‌رساند که دولت سیزدهم خبرهای خوبی برای این گروه از شهروندان ایران‌زمین به‌ویژه در حوزه سلامت داشته است .

خبر آخر

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در دیدار با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق گفت: مواضع جمهوری اسلامی درباره فلسطین روشن است.

ایران در مسیر قله علم

ایران جزو 10کشور برتر جهان با بیشترین تعداد ثبت اختراع در سال2020 است.

پیوند زندگی به کودکان

پیوند عضو در کودکان ایران، حدود 3دهه سابقه دارد که بیشتر در بیمارستان نمازی شیراز انجام می‌شده است، اما اکنون کاملا مستقل و مجزا در تهران و مرکز طبی کودکان انجام و منجر به افزایش این پیوندها شده است.
گفت‌وگو با الهه حصاری بازیگر جوان و خوش‌آتیه سریال زخم کاری

مردم سراغ زمین‌های شمال را می‌گیرند

بیش از یک دهه به‌عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون حضور داشته و در ده‌ها فیلم و سریال ازجمله فیلم‌های پرفروشی چون «فسیل» نقش‌آفرینی کرده، اما به زعم برخی مخاطبان، حضورش در سریال‌های شبکه نمایش خانگی نقطه عطف کارنامه‌ هنری‌اش به‌حساب می‌آید.

بحران سلامت در غرب

فهرست خونین جنایت‌های اشغالگران

روند فرزندآوری افزایشی است