• دو شنبه 9 مرداد 1402
  • الإثْنَيْن 13 محرم 1445
  • 2023 Jul 31

لایحه‌جدید‌حجاب باز دارنده است؟

بررسی لایحه جدید حجاب و عفاف‌ در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس و کارشناسان
لایحه جدید عفاف و حجاب با 50درصد تغییر نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت و قوه قضاییه و 70درصد افزایش مواد موجود در آن به تصویب رسیده و قرار است گزارش آن برای رسیدگی به هیأت رئیسه مجلس ارسال شود.

قلدری پلتفرم‌ها

پلتفرم‌ها یا همان سکوهای مجازی امروز در دنیای دیجیتال نقش بسزایی در زندگی ما دارند.

چند و چون قانونی برخورد با سکوهای مجازی

قانون می‌گوید که اگر مجموعه حقوقی‌ای به‌صورت رسمی ترویج بی‌حجابی کند، ضابط قانونی حق برخورد با او را دارد و بسته به کم و کیف این ترویج، توسط قاضی تعذیر می‌شود.

خدمت‌رسانی از تهران تا کربلا

ستاد اربعین شهرداری تهران در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی‌ ع‌ آغاز به‌کار کرد
نشست ستاد اربعین شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شهرداران مناطق و مدیران و معاونان مدیریت شهری پایتخت دیروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع برگزار و فعالیت ستاد اربعین رسما آغاز شد.

اظهارات توهین‌آمیز آقای نماینده

اظهارات جنجالی جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی در 2روز گذشته حاشیه‌های زیادی را به‌وجود آورد. اما شروع اظهارنظرهای نه‌چندان جالب این نماینده مجلس از کجا بود؟

مافیای طلاق

تا پیش از رویت و برخورد با آگهی‌های تبلیغاتی که مضامینی مانند «طلاق فوری؛ تضمینی»، «طلاق در کمتر از 20روز»، «طلاق؛ شروعی دوباره» و از این دست دربرداشتند، صحبت از مافیای طلاق، بیشتر به یک شوخی عجیب یا تصوری فانتزی می‌ماند؛ مافیایی که حالا دیگر نه شوخی‌ است و نه تصوری فانتزی!

3راهبرد مسکنی رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور‌ برای چندمین بار بر تداوم و تسریع اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن در نهضت ملی و پرداخت به‌موقع تسهیلات به پروژه‌های این طرح تأکید کرد.

تردد ایمن زائران اربعین در جاده «برکت»

شاه‌کلید حل بحران قفقاز در دستان ایران