• یکشنبه 8 مرداد 1402
  • الأحَد 12 محرم 1445
  • 2023 Jul 30

رکوردشکنی در نوسازی بافت فرسوده

صدور مجوز نوسازی ۳ ماه اول سال، در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است
حدود 4427هکتار یعنی 7درصد شهر تهران دارای بافت فرسوده است؛ بافتی که به‌دلیل ناپایداری در برابر حوادث غیرمترقبه چون سیل، زلزله و... سبب افزایش تخریب‌ها و آسیب‌ها می‌شود.
باز هم ضد انقلاب رسوا شد

پرشورتر از هر سال

حضور پرشور ایرانیان در آیین‌های عاشورایی، تلاش دشمنان برای بی‌اعتنا نشان دادن مردم به عزاداری‌های محرم را با شکست مواجه کرد

باز هم رسوا شدند

ضدانقلاب هر چه در توان داشت در دهه اول محرم به خدمت گرفت؛ از سلفی گرفتن اوباش پای کتیبه‌ها تا به استهزا کشیدن مجالس، تحریم عزاداری‌ها و غیره.

شکست پویش‌های‌ضد‌شیعی در ایام محرم

بخش مهمی از بروز و انتقال فرهنگ دینی در ایران توسط شعائر اسلامی ظهور پیدا می‌کند و اوج این شعائر را می‌توان در هیئت‌های عزاداری امام حسین ع در‌ ماه محرم و صفر مشاهده کرد.

ویرایش جامعه ‌در روزهای عزا

روز هشتم محرم با جمعی از دوستان هیئت رفتیم به منزل یکی از شهدای محله، «شهید مسعود حاجی‌زاده»؛ شهید مفقودالاثری که سرباز ارتش بود. در اتاقی که تخت مادر شهید بود، 3 عکس شهید به دیوارها خورده بود.

108هزار خانه خالی و لوکس در تور مالیات

تعداد برگه‌های مالیاتی صادرشده برای واحدهای مشمول مالیات خانه خالی یا مسکن لوکس از اعداد بسیار ناچیز، به 108هزار برگه در 4ماه‌ امسال افزایش یافته است

مدیریت رسانه‌ای سلبریتی‌ها

سلبریتی‌ها در قامت تولیدکنندگان محتوا در رسانه‌های اجتماعی، در فضای خبری امروز جهان نقش برجسته‌ای پیدا کرده‌اند و می‌توانند افکارعمومی را تحت‌تأثیر قرار دهند.

کاهش معطلی شهروندان در معاینه فنی