• یکشنبه 18 دی 1401
  • الأحَد 15 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 08

پاسخ به 7شبهه درباره اعدام قاتلان شهید عجمیان

حکم اعدام 2نفر از عوامل شهادت سیدروح‌الله عجمیان در شرایطی اجرا شد که برخی رسانه‌های معاند سعی در شبهه‌افکنی در این‌باره دارند و با بهانه‌های مختلف تلاش می‌کنند به رأی دادگاه خدشه وارد کنند.

مأموریت؛ جلب رضایت مردم

مهم‌ترین خبر اجتماعی این روزها در جامعه ایرانی را، شاید بتوان انتصاب سردار احمدرضا رادان، به‌عنوان رئیس پلیس کشور یا همان فراجا دانست.

اولویت، مبارزه با ناامنی باشد

2 بخش درون و برون‌سازمانی می‌تواند در اولویت‌های سردار رادان قرار بگیرد که بخش درون سازمانی صیانت از ‌شأن کارکنان در حوزه‌های گوناگون ازجمله در حوزه معیشت، رفاه و امنیت شغلی است.

آلودگی هوا نتیجه مغفول‌ماندن قوانین

با توجه به افزایش میزان آلاینده‌های شهر تهران در 2هفته نخست دی‌ماه و نقش 23دستگاهی که در این زمینه مسئولیت به عهده دارند، به‌عنوان نماینده مردم تهران درپارلمان شهری نامه‌ای به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ارسال کرد‌ه، خواستار رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا شده‌ام.

دستمزد 1402 چقدر است؟

بررسی آمارهای مربوط به تورم و همچنین نسبت حداقل مزد مصوب سال‌های قبل با هزینه معیشت واقعی و سبد معیشت مصوب حاکی از این است که دستمزد سال آینده برای حفظ وضعیت موجود باید حداقل 51درصد افزایش پیدا کند و کف دریافتی یک خانوار 3.3نفره کارگری با احتساب مزایا به حوالی 9.7میلیون تومان برسد.

روایت یک روز تهرانگردی

وقتی با راویان و شاهدان راه ‌می‌افتید و در تهران چرخ می‌زنید و در نقاطی که رویدادی اتفاق افتاده می‌ایستید و داستانی را می‌شنوید، دل و قلبتان ساده‌تر همراه می‌شود و برای جهاد تبیین؛ نه فقط به یک مجموعه دانایی، بلکه به یک قلب سوخته و پردغدغه نیز نیاز است.

بیشترین عناوین و فروش بازار متعلق به کدام کتاب‌هاست؟

در همشهری آنلاین بخوانید

آبرسانی به10هزار روستا