• چهار شنبه 18 آبان 1401
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 09

یارانه ۳میلیون نفر دوباره وصل می‌شود

از مجموع ۵میلیون‌و۹۳۰ هزار نفری که یارانه آنها در اردیبهشت قطع شده بود، ۳میلیون نفر دوباره مشمول یارانه شدند
6ماه پس از حذف ارز 4200تومانی کالاهای اساسی و وعده دولت برای اختصاص یارانه به افراد مشمول، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: از مجموع ۵میلیون‌و۹۳۰ هزار نفری که یارانه آنها در اردیبهشت قطع شده بود،۳میلیون نفر مجدد مشمول یارانه شده‌اند.

شبیه روضه‌ها

بسیجی بود و عاشق وطن. جز وفاداری و خدمت به مردمش کار دیگری نمی‌دانست. این را از پدر یاد گرفته بود؛ رزمنده‌ای که بیشتر سال‌های عمرش را در جبهه دفاع‌مقدس گذرانیده است.

کدام دانشگاه، کدام استاد، کدام دانشجو؟

تحلیل وقایع همیشه در زمانی که چشم‌ها و گوش‌ها بسته است و نمی‌تواند حقیقت را از میان انبوهی از دروغ و شبه‌حقیقت تمیز و تشخیص دهد، سخت است.

سقفی برای خانواده‌های دارای معلول

10هزار خانواده دارای 2 معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در صف انتظار مسکن قرار دارند و لازم است دولت با امضای تفاهمنامه‌هایی دغدغه مسکن را از پیش روی این خانواده‌ها بردارد.

مسافران مترو می‌توانند دوبرابر شوند

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مترو با همین ظرفیت موجود می‌تواند تا دوبرابر سفرهای روزانه فعلی، مسافر جابه‌جا کند؛ موضوعی که مدیرعامل شرکت مترو هم بر آن مهر تأیید می‌زند و می‌گوید: «بهره‌وری شبکه موجود مترو کمتر از 50درصد است، اما با تمهیدات اصولی می‌توان با همین امکانات ایجادشده تا به امروز، حدود دوبرابر مسافر در روز جابه‌جا کرد.»

سهم آلاینده‌ها در آلودگی هوای تهران

آغاز نزول قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

مسیر جدید جبران کسری بودجه