• دو شنبه 16 آبان 1401
  • الإثْنَيْن 12 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 07

تزریق دلار به بازار ارز

بانک مرکزی دستور تزریق ارز بانکی به بازار را با هدف ایجاد ثبات و پوشش تقاضا صادر و به بانک‌های ملی، تجارت، ملت و صادرات اجازه داد تا فروش ارز به‌صورت اسکناس به متقاضیان را تا سقف 2هزار یورو یا معادل آن به دلار را براساس نرخ اعلامی اداره صادرات بانک مرکزی شروع کند.

روی‌خوش تهران پیش روی مردم

با آغاز به‌کار دوره ششم مدیریت شهری تهران، نخستین برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفت، مربوط به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بود. به گزارش همشهری، چه اعضای شورای اسلامی شهر و چه مدیران عالی شهرداری از همان نخستین روزهای کاری خود اعلام کردند که یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید در اولویت قرار گیرد، رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر است.

مستندنگاری حوادث فتنه اخیر برای نسل آینده

حضور مؤثر دانشجویان انقلابی در دفاع از آرمان‌های انقلاب، توهم یک‌طرفه بودن دانشگاه به نفع جریانات معارض را از بین برد و همه دیدند که نخبگان دانشگاهی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی کم نمی‌گذارند.

نام آرمان در شهر جاودانه شد

اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام معبری در تقاطع شهران جنوبی موافقت کردند
اعضای پارلمان شهری در صد و سومین جلسه شورای شهر تهران، با طرح دوفوریتی تغییر نام معابر نیلوفر جنوبی و قدس تقاطع شهران جنوبی منطقه 5 به نام شهید امنیت آرمان علی‌وردی موافقت کردند.

لایحه پولی‌کردن اسقاط خودروهای فرسوده

خودروهای فرسوده سالانه ۴.۵میلیارد لیتر سوخت، معادل ۱۰۰هزار میلیارد تومان را هدر می‌دهند.

دستگیری 3تیم تروریستی ازسوی سازمان اطلاعات سپاه

۳تیم مرتبط با گروهک تروریستی نفاق در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر ازسوی سربازان گمنام امام زمان عج در سازمان اطلاعات سپاه‌پاسداران دستگیر شدند.

هوا ناگهان سرد می‌شود

سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای نسبتا سرد و کاهش دما تا ۷درجه سانتی‌گراد در ۱۰استان و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب و شمال کشور خبر داد.

رونمایی از 2دستاورد جدید موشکی

دیروز طی مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از 2دستاورد جدید موشکی کشورمان رونمایی شد؛ دستاوردهایی که گام بلند دیگری در راستای تقویت سازمان رزم نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی به‌حساب می‌آید.

مامور پلیس اعضای بدن پسرش را اهدا کرد

در همشهری آنلاین بخوانید

غریبه‌ها شبیه هم شده‌اند