• یکشنبه 15 آبان 1401
  • الأحَد 11 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 06

پیام ایران به آمریکا برای لغو تحریم‌ها

وزیر امور خارجه در جریان نخستین نشست «هماهنگ‌کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد» با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه ایران و با بیان اینکه تهران مسیر گفت‌وگو را باز نگه داشته است، گفت: آمریکا باید ثابت کند که دارای حسن‌نیت و اراده واقعی بوده.
معروف‌ترین شعار اغتشاشات اخیر، تحریفی بود از حقیقت جامعه زنان ایرانی

2 روایت زن، زندگی، آزادی

معروف‌ترین شعار اغتشاشات اخیر، تحریفی بود از حقیقت جامعه زنان ایرانی

براندازی نو با عروسک ‌های جدید

جریان معاند برای ویترین اعتراضی خود با کنار زدن مصی علی‌نژاد از نازنین بنیادی به‌عنوان سلبریتی جدید براندازی رونمایی کرد
بوی اختلاف از اردوی رهبران خودخوانده جریان براندازی در ایران به مشام می‌رسد. رهبرانی که مدعی «سال‌ها مبارزه» برای سرنگونی حکومت اسلامی در تهرانند، این روزها سرمست از برخی ناامنی‌ها و آشوب‌های «سازمان‌یافته» در ایران، خود را در قامت رهبر آینده «حکومت خیالی» می‌بینند و برای روزهای «گذار از جمهوری اسلامی» طرح و برنامه‌ می‌ریزند.

پرواز موفقیت‌آمیز زیر‌مداری ماهواره‌بر قائم۱۰۰

آزمایش پروازی زیر‌مداری موتور مرحله اول رافع در ماهواره‌بر سوخت جامد قائم‌۱۰۰ روز گذشته با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد.

مهار گلوگاه‌های سیل‌خیز شهر

در یازدهمین شنبه امید و افتخار، با عنوان «بهره‌برداری از ۵ پروژه‌ توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب‌های سطحی در حوضه‌های آبریز» پروژه‌های شرکت خاکریزآب در محدوده مرکز و غرب تهران افتتاح شد.

رشد 3.5 درصدی بورس در یک روز

روند صعودی بورس که از هفته قبل آغاز شده بود، دیروز هم ادامه یافت و شاخص کل بورس تهران با 3.5 درصد رشد، بالاترین میزان رشد را در سال جاری ثبت کرد. با این میزان رشد، 183 هزار میلیارد تومان به ارزش بازار سهام اضافه شد.