• شنبه 15 شهریور 1399
  • السَّبْت 17 محرم 1442
  • 2020 Sep 05

بازگشایی‌مدارس؛ سخت و ناگزیر

مدرسه‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌ها هستند اما در شیوه برگزاری کلاس‌های درس بسته به‌نظر مدیران متفاوت عمل می‌کنند / با توجه به شرایط متغیر کرونا، آموزش و پرورش دست مدیران مدارس را برای آموزش حضوری و غیر‌حضوری بازگذاشته است / رعایت پروتکل‌ها الزامی اما شیوه اجرای آنها در مدارس مختلف و مناطق گوناگون متفاوت خواهد بود / مدیران برخی مدارس از والدین خواسته‌اند فرزندشان را با رضایتنامه به مدرسه بفرستند
همه‌چیز داشت خوب پیش می‌رفت، وزیر آموزش و پرورش دوشنبه دهم شهریور، در نشستی خبری گفت که مدارس در شرایط سفید همچون گذشته باز هستند، در موقعیت زرد به‌صورت زوج و فرد برگزار می‌شوند و در شهرهای قرمز به‌صورت غیر‌حضوری و از راه دور خواهند بود.
قهرمانی در مشهد، کتک‌کاری در تهران

جشن در تبریز

تراکتور با برتری 3 بر 2 در فینال جام‌حذفی، استقلال را شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد. فینال جام‌حذفی فوتبال ایران پنجشنبه‌شب گذشته در ورزشگاه امام رضاع مشهد برگزار شد و با نتیجه‌ای عجیب و پرگل همراه بود.

طرحی در مسیر تحقق شهر‌انسان‌محور

طرح بهره‌برداری از فضاهای شهری، پیاده‌روها و معابر شهر تهران با هدف ساماندهی این عرصه‌های مهم اواخر سال گذشته مطرح شد.

من برای خاطر یارم ‌به مکتب می‌روم!

در شرق دور، باور عموم مربیان این است که کودکان برای به‌خاطر سپردن درس‌های ریاضی یا علوم به مدرسه نمی‌آیند؛ آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند؛ بنابراین همه همت مربیان در گام نخست، این است که مراقب پیوندهای دوستی، همیاری، همکاری و همدلی بین آنها باشند.

قدم‌های پایانی برای نظم پیاده‌روها

لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روهای شهر تهران که اسفند سال گذشته سر زبان‌ها افتاد و اواخر فروردین امسال به شورا آمد، از همان ابتدا انتقاد برخی کارشناسان را برانگیخت و مخالفانی  پیدا کرد.

10 نکته از مجلس 100 روزه

جهش تولید در کالای بهداشتی

تقلب در مقابله با آلودگی هوا