• پنج شنبه 7 آذر 1398
  • الْخَمِيس 30 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 28

روند‌کاهشی ساعت‌کار ایرانی‌ها

میانگین ساعات کار شاغلان ایرانی، بدون در نظر گرفتن افراد دو و چندشغله به 43ساعت در هفته می‌رسد
در کشورهای مختلف، میانگین ساعت کار معمول40تا 44ساعت در هفته است و ایران نیز از چنین قاعده‌ای مستثنا نیست با این تفاوت که در ایران درصد بالایی از شاغلان به‌واسطه وضعیت معیشتی در بیش از یک شغل مشغول به کار هستند و تعداد قابل‌توجهی از افراد نیز به‌واسطه معیارهای آمارگیری، فقط با یک ساعت کار در هفته شاغل به‌حساب می‌آیند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از بسیجیان:

ملت توطئه خطرناکی را نابود کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار هزاران نفر از بسیجیان، ضمن تبیین اساس تشکیل بسیج به‌عنوان یک نهاد تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت‌ها و تشریح گسترده فعالیت‌ها و خدمات شجره‌طیبه بسیج در عرصه‌های مختلف جنگ سخت و نرم، به حرکت پرشکوه ملت بزرگ ایران در یک هفته گذشته اشاره کردند و با تشکر عمیق از این حرکت قدرتمندانه تأکید کردند: ملت ایران با این حرکت، توطئه وسیع، بسیار خطرناک و برنامه‌ریزی‌شده دشمن را نابود کرد.

ما که غریبه هستیم

داستان ورود ممنوع‌شدن ناگهانی کوچه‌ای در شمال تهران نرسیده به پل پارک‌وی و آزاد‌شدن تردد کوچه بالایی آن اگر‌چه قصه‌ای پیش‌پا‌افتاده به‌نظر می‌رسد، اما به‌نوعی می‌تواند نماد مدیریت لحظه‌ای و خلق‌الساعه در سطح کلان کشور باشد.
در نخستین همایش ملی بهره‌وری در تهران مطرح شد

بازگشت به هویت اساس بهره‌وری

دیروز مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران میزبان تعداد زیادی از صاحب‌نظران حوزه شهری، برنامه‌ریزی، اقتصادی، اجتماعی و علوم ارتباطات و رسانه بود تا «اولین همایش ملی بهره‌وری در مدیریت شهری» برگزار شود.

روایت روحانی از شب بنزین

حسن روحانی،  رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح اصلاح قیمت بنزین به تصویب سران 3قوه رسید و با تأیید رهبری اجرا شد، گفت: این طرح، عاری از اشکال نیست و صاحب‌نظران می‌توانند با ارائه نظرات خود، در رفع مشکلات آن، یاریگر دولت باشند.

سلمان فارسی؛ بزرگ‌ترین سریال ایرانی کلید خورد

ساخت سریال‌های تاریخی و مذهبی در هر دوره‌ای از برنامه‌های مدیران رسانه ملی است.