• شنبه 28 مهر 1397
  • السَّبْت 9 صفر 1440
  • 2018 Oct 20

صف‌آرایی مالی اروپا علیه تحریم‌ها

سازوکار ویژه مالی اروپا که قرار بود برای حفظ همکاری با ایران ایجاد شود حالا ابعاد گسترده‌تری یافته و به ابزاری برای مقابله با آمریکا و سلطه دلار تبدیل شده است
ضرب‌الاجل 6ماهه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای اعمال دور دوم تحریم‌های اقتصادی علیه ایران 15روز دیگر به پایان می‌رسد و از 14آبان قرار است محدودیت‌های فشرده‌ای برای فروش نفت و مبادلات بانکی ایران برقرار شود.

رکاب‌ زنان

خانم متصدی یک نفس و پشت هم آخرین توصیه‌ها را کرد، مثل خواهر بزرگی که در نقش مادر فرورفته و توی چشمانش نگرانی است

حالا نوبت دوچرخه‌ها و پیاده‌مداران است

این شهرهای سیمان و آهن و خاکستری اگر زبان داشتند چه می‌گفتند؟ شهرهایمان چیزی برای گفتن ندارند.

تأملی در اختیارات مجمع تشخیص مصلحت نظام

فرایند قانونگذاری در جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی به‌نحو روشنی، تشریح شده و مشخص است که لوایح و طرح‌ها پس از تصویب در صحن مجلس به شورای نگهبان ارسال می‌شود و پس از تأیید آن شورا اجرا خواهد شد و در صورت بروز اختلاف بین مجلس و شورا به مجمع تشخیص مصلحت ارسال خواهد شد و نظر مجمع متبع خواهد بود.

از آدم‌های بزرگ انتقاد زیاد است

حضور بانوان در ورزشگاه، نکته مثبت این بازی بود
کریم انصاری فرد در گفت‌وگو با همشهری: پیشکسوتان داخل تیم ملی نیستند تا بفهمند نگاه کی‌روش از بالا به پایین نیست.

تعلیق سعودی

ابعاد بحران بین‌المللی که بعد از قتل جنجالی جمال خاشقجی،روزنامه‌نگار منتقد سعودی گریبانگیر عربستان سعودی شده روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

جدال رأی و گلوله

روز پنج‌شنبه کمتر از 48ساعت مانده به برگزاری انتخابات مجلس در افغانستان، گروه طالبان یکی از سرشناس‌ترین فرماندهان پلیس این کشور را هدف قرار داد تا نشان دهد در تصمیم خود برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جدی است.

از ارتش تا سپاه؛ 8/5 دقیقه

امروز صبح قطعه‌ای دیگر از پروژه اتصال بزرگراه‌های ارتش، شهیدصیاد شیرازی و امام علیع به بهره‌برداری می‌رسد تا تحولی در روان‌سازی ترافیک بخش شمال شرقی تهران شکل بگیرد.

تفاهم برسر FATF