• سه شنبه 17 مهر 1397
  • الثُّلاثَاء 28 محرم 1440
  • 2018 Oct 09

تصمیم اورژانسی برای تأمین دارو

دولت 3/5 میلیارد دلار برای واردات و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی‌کنار‌گذاشت
حال دارو خوب است و آنگونه که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفته است، دولت 3.5میلیارد دلار برای واردات و تأمین دارو، مواداولیه دارو و تجهیزات پزشکی کنار گذاشته که طبق اظهارنظر رئیس‌کل بانک مرکزی از ابتدای سال‌جاری تاکنون 3میلیارد دلار از آن تأمین شده است.

شهرداران مدارس در شهرداری

شهردار تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان دیدار کرد و آنها نیز مشکلات محله و مدارس خود را با وی در میان گذاشتند.

مردمان محترم، سیل و سیگار، پیام و اعتماد

اعتمادکردن عادت ماست؛ وقتی منبع خبر موثق و مشاهدات ما موشکافانه و دقیق است، اعتمادکردن اجتناب‌ناپذیر است.

لایحه‌ای که گره مالی شهر را باز می‌کند

لایحه دستورالعمل اجرایی مدیریت بودجه غیرنقد شهرداری در آینده نزدیک به صحن شورای شهر تهران می‌آید تا روش‌های پیشین استحصال بودجه غیرنقد اصلاح شود.

استراتژی دفاع زیستی‌2018 آمریکا

به‌تازگی شورای امنیت ملی آمریکا سند استراتژی امنیت ملی آمریکا را منتشر کرده و بخشی را به استراتژی دفاع زیستی اختصاص داده است.

تعلیق خودخواسته 70درصد از شرکت‌های خدمات گردشگری

سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علاقه زیادی به انتشار افزایش آمارهای گردشگری دارد.

بازگشت به کاشانه

حفیظ در دفتر کوچک کارگاه نشسته روبه‌روی حسین، ناراحت با ابروهای درهم؛ گوش‌اش به حرف‌های او که نیم‌ساعت است نصیحت می‌کند که برنگردد افغانستان و بماند همین‌جا و کارش را بکند

2 لایحه برای تضعیف شهر‌ها

7‌ماه از آغاز سال گذشته و زمان زیادی تا ارائه و تصویب قانون بودجه سال آینده نمانده است اما 2لایحه که مستقیما با درآمد‌ شهر‌ها ارتباط دارد همچنان در مسیر بین دولت و مجلس سرگردان است.

بال‌های بلند آرزو

پیامدهای پرونده خاشقجی در روابط ترکیه و عربستان