• یکشنبه 20 خرداد 1397
  • الأحَد 26 رمضان 1439
  • 2018 Jun 10

تردیدها و‌انگیزه‌‌های اروپایی‌ها برای‌ ماندن‌ در ایران

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت: تحویل خودروهای تولید مشترک به مشتریان، تأمین قطعات و ارائه خدمات طبق روال انجام می‌شود
قراردادهای منعقد شده بین خودروسازان ایرانی و شرکای خارجی طبق روال در حال اجراست و مشتریان برای تحویل خودروهای پیش‌خرید شده، تأمین قطعات یا ارائه خدمات نگرانی نداشته باشند.

ضربان امید در مسکو

گزارش اختصاصی همشهری از حال و هوای آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در روسیه

رشد اقتصادی و مبادله اقتصادی

هدف سیاستگذاران و دولتمردان افزایش رشد اقتصادی کشور است. آنها این نرخ رشد را که افزایش سالانه تولید ناخالص داخلی است نشانه موفقیت سیاست‌های خود می‌دانند و البته حق هم دارند.

اطلاع‌رسانی منهای التهاب‌آفرینی

اطلاع‌رسانی درباره حوادث اجتماعی امری بسیار حساس بوده و ظرافت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد؛ دو حادثه اخیر یکی سوءاستفاده معاون مدرسه از تعدادی دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه در تهران و دیگری تجاوز به یک دختر بچه تبعه افغانستان در خمینی شهر، چنان که مشاهده شد بازتاب مناسبی در جامعه نداشتند و افکار عمومی را جریحه دار کردند.

ضرورت بازنگری در سیاست خارجی

حضور سالانه ایران در سطح اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای گویای اهمیت عضویت در این سازمان و همکاری با آن از نگاه ایران است؛ اهمیت شانگهای درحالی‌که شرایط همکاری ایران با کشورها و شرکت‌های اروپایی که در پی خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با دشواری مواجه شده است، بیش از گذشته به‌نظر می‌رسد.

دیدار دوازدهم روحانی و پوتین

اجلاس اقتصادی شانگهای، جایی که اصلی‎ترین شرکای تجاری ایران در دوران تحریم مثل هند، چین و روسیه در آن حضور دارند، محلی برای مذاکرات اقتصادی حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای دورانی است که احتمالا اروپایی‌ها نتوانند از مخمصه ترامپ خارج شوند.

تشکیل کارگروه های شهرداری تهران و شبکه بانکی

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کشور از تشکیل 2کارگروه تعیین تکلیف بدهی‌های شهرداری تهران و کارگروه تخصصی انجام پروژه‌های شهری خبر داد.
ملوان آزاد شده از بند دزدان دریایی سومالیایی از روزهای سخت اسارت می‌گوید

8نفر از دوستانم جلوی چشمانم جان باختند

40‌ماه دوری از خانواده، تحمل شکنجه‌های سخت زیر آفتاب سوزان ریگزارهای سومالی و تشنگی و گرسنگی کشیدن‌های 10، 20 و حتی 45روزه هم باعث نشد که شیرمحمد تابه‌زر، ملوان ایرانی لنج سراج و 3دوست دیگرش امیدشان به آزادی را از دست بدهند.

نفس آب در کنار زاینده‌رود به شماره افتاد

دنیا حماسه میلیونی مردم را در روز قدس دید

شمس‌العماره کوک می‌شود