• شنبه 30 دی 1396
  • السَّبْت 3 جمادی الاول 1439
  • 2018 Jan 20

افزایش هدفمند حقوق کارمندان

امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی 20تا 50درصد افزایش می‌یابد
رئیس‌جمهور سرانجام لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری را با اصلاحاتی که در آن برای امتیاز حقوق و مزایای کارمندان دولتی بین 20تا 50درصد افزایش پیش‌بینی شده، به مجلس ارسال کرد.

داغی که سرد نشد

همین‌جا می‌ایستند؛ همین روبه‌رو. زل می‌زنند به محوطه ایستگاه. خیلی‌وقت‌ها داخل نمی‌آیند؛ بیشتر می‌خواهند ناشناس بمانند؛ آخر خیلی از بچه‌های آتش‌نشان، آنها را می‌شناسند.
4روایت از مادر آتش‌نشان فداکار، حامد هوایی

قاصدک! ‌هان، چه خبرآوردی

هر صبح‌ که برای نماز بیدار می‌شود، عکس‌ها و یادگاری‌های دردانه‌اش را تمیز می‌کند و به او «سلام» و «صبح‌به‌خیر» می‌گوید و قربان‌صدقه‌اش می‌رود.

از عرش به فرش افتادیم

یک سال از آن ماجرای تلخ گذشته و دیواری که جلوی ساختمان پلاسکو کشیده شده، با تصویری از آتش‌نشان‌ها که روی آن به چشم می‌خورد، یادآور فداکاری مردانی‌است که جان کسبه این ساختمان را نجات دادند و خود در آوار سهمگین پلاسکو جان باختند.

و تراژدی خلق شد

سوز زمستان یکه‌تازی می‌کرد که هرم آتش، خط‌وربط همه معادلات تهران را به هم ریخت.آتش، خودی نشان داد و در میان بهت ساکنان این شهر، یک سازه از فولاد و خاطره را قربانی کرد. این اما تمام ماجرا نبود

توطئه طاغوت عصر را خنثی می‌کنیم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر ترامپ و حاکمان نفاق در پایتخت‌های دور و نزدیک را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.

یادگار امام: دوره ندیدن‌ها و نگفته‌ها گذشته است

یادگار امام با بیان اینکه رسانه‌ها باید امیدافزا عمل کنند گفته «برای خروج از هر بن‌بست و بحرانی امید لازم است؛ پس امید را در مجموعه رسانه‌ای کشور نباید از دست دهیم.

برف و ریزگرد با هم رسید

ورود سامانه بارشی فعال به کشور، موجب بارش‌هایی در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب غرب و زاگرس مرکزی شد که بیشترین شدت این فعالیت‌ها در آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و شمال خوزستان بود.

آوارگی پلاسکونشینان پس از آوار