12
پنج شنبه 10 خرداد 1397
شماره 7398
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سینما جنبه آموزشی هم دارد

فیلمنامه «پسرها گریه نمی‌کنند» پوران درخشنده پس از 2سال هنوز منتظر مجوز ساخت است
دریچه
«سینما علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی هم دارد و من هنوز منتظر صدور مجوز ساخت فیلمی هستم که بی‌ارتباط با این اتفاقات اخیر یکی از مدارس تهران نیست.»
ویژه
رخشان بنی‌اعتماد از برنامه سه‌شنبه‌شب «ماه عسل» حمایت و قدردانی کرد.
فاطمه ثقفی که این روزها در فیلم «روسی» با چهارمین ساخته برادرش، امیرحسین ثقفی به‌عنوان دستیار کارگردان همکاری می‎کند، قصد دارد پس از اتمام مراحل ساخت این اثر، سراغ ساخت فیلمنامه‌ای برود که از سال91 رهایش نکرده است.
اصغر فرهادی به‌عنوان رئیس هیأت داوران بخش رقابتی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم سارایوو در کشور بوسنی و هرزگوین انتخاب شد.
سینما
لیلی رشیدی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور بر حضور هنرمندان در افطاری رئیس‌جمهور تأکید کرد و نوشت: «من هنوز اندک امیدی به تغییرات مثبت و امید به عقلانیت دارم.»

سینماگران اقدامات عملی می‌خواهند

محمدمهدی عسگرپوراز زاویه دیگری به شرکت نکردن برخی اهالی سینما در افطاری رئیس‌جمهور می‌پردازد
شماری از اهالی سینما در ضیافت افطاری رئیس‌جمهور شرکت نکردند. آنها متن‌های تقریبا مشابهی را در صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند؛ متنی که به مشکلات و مسائل اقتصادی و اوضاع نابسامان اجتماعی و... اشاره می‌کرد.
اپرای عروسکی عشق پاییز بر صحنه می‌رود

اپرای عروسکی عشق پاییز بر صحنه می‌رود

سرپرست گروه تئاتر «آران» اعلام کرد که اپرای عروسکی «عشق» برگرفته از داستان شیخ صنعان عطار نیشابوری در دست تولید است و مهر یا آبان سال‌جاری اجرا خواهد شد.
«۸۷ متر» به گرجستان نمی‌رود
«۸۷ متر» به گرجستان نمی‌رود
کیانوش عیاری: خوشبختانه در مسیر تولید «۸۷متر» بدشانسی نیاوردیم
کیانوش عیاری این روزها همچنان مشغول کارگردانی مجموعه تلویزیونی «87 متر» است. او از تلاش‌های گروه برای اتمام به موقع سریال و لغو تصویربرداری در گرجستان خبر داده ‌است.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حضور نیافتن برخی هنرمندان در مراسم افطار رئیس‌جمهور گفت: «امسال هم با توجه به شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم این دیدارها و گفت‌وگو‌ها اهمیت‌ ویژه‌ای پیدا می‌کند.»