21
شنبه 19 اسفند 1396
شماره 7341
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فینالیست ناخوانده

خونه‌به‌خونه لیگ یکی با شکست استقلال‌خوزستان، حریف استقلال‌‌تهران در فینال حذفی شد
ویژه
مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در اهواز در حالی برگزار شد که حواشی ماجرای برج میلاد باعث شد که از یک از برنامه‌های افتتاحیه این مسابقات جلوگیری به‌عمل بیاید. آیسن ادیب، دختربچه ۸ساله اردبیلی که قرار بود در افتتاحیه مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در اهواز به‌صورت نمادین وزنه بزند، با حذف برنامه‌اش توسط فدراسیون وزنه‌برداری روبه‌رو شد و کلی اشک ریخت.
استقلالی‌ها باید حسابی خوشحال باشند که ابتدای فصل برنده کشمکش با سرور جپاروف شدند و توانستند این بازیکن را به ایران بکشانند.
این حسن زمانی قشنگ آدم را خسته می‌کند. او پارسال منتقد علیرضا منصوریان بود و حالا که جانشین منصوریان در استقلال نتایج خوبی گرفته
بازگشت پژمان به ترکیب اصلی؛ اطمینان‌بخش یا نگران‌کننده؟
تیام: با شفر درباره پیوستن به استقلال خیلی مشورت کردم
نگاهی به خارجی‌های چند فصل اخیر استقلال به بهانه درخشش مامه بابا تیام

پشیمان

3فرضیه درباره آینده نیمار؛ بازگشت به بارسا، انتقال به رئال و کودتا در پاریس.
شیرجه من درست بود، وریا اشتباه زد!

شیرجه من درست بود، وریا اشتباه زد!

بیرانوند: از لحاظ قیافه و استایل شبیه کورتوآ هستم/ گروه ما گروه مرگ است نه استقلال
تغییر کاربری به CR7
تغییر کاربری به CR7
رونالدو این‌بار در پایتخت اسپانیا هتل می‌سازد
مژگان خدادای کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از قهرمانی در لیگ‌برتر می‌گوید: حالا باید برای رقابت‌های بین‌المللی آماده شویم

عادت صدرنشینی حسن یزدانی

حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد مدال طلا را کسب کند در صدر رنکینگ برترین کشتی‌گیران جهان در وزن 86کیلوگرم قرار بگیرد. حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی آسیا طبق عادت قبلی تمام حریفانش را زودتر از پایان زمان قانونی مسابقه شکست داد و با کسب امتیاز عالی کشتی را خاتمه داد.

زمانی: کسانی که از سفرمن به دبی انتقاد می‌کنند، از مرحله پرتند!

حواشی سفر استقلال تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت. سفر شلوغ و حضور تعداد زیادی مدیران و اعضا هیات مدیره به همراه تیم آنهم وقتی شفر از کمبود امکانات اولیه شاکی است مساله ای بود که موردتوجه رسانه ها قرار گرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امیرحسین اعظمی| فولاد خوزستان تا همین چند هفته پیش مدعی جدی کسب سهمیه آسیا بود ولی 3باخت پیاپی، موقعیت این تیم را برای آسیایی شدن با خطر مواجه کرد. سید‌سیروس پورموسوی سرمربی فولاد در خصوص نتایج اخیر این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ داد.
می‌خواهم به روسیه بروم و بازی‌های جام‌جهانی راببینم
مقایسه آمار هافبک‌های جنگجوی استقلال برابر العین با آمار هافبک‌های پرسپولیس جلوی السد