27
سه شنبه 8 خرداد 1397
شماره 7396
جهان
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معمای جنوب سوریه

جهان نما
در جنوب سوریه چه می‌گذرد؟ چرا نام این بخش از خاک سوریه طی هفته‌های اخیر مرتبا در مهم‌ترین رسانه‌های جهان و منطقه شنیده می‌شود؟
ویژه
با وجود مهیا بودن شرایط برای تمدید نخست‌وزیری حیدر العبادی در عراق، برخی شکایات درباره تخلف‌ در انتخابات این کشور، نتیجه‌گیری درباره ترکیب فراکسیون اکثریت در عراق را به تعویق انداخته است.
یک فرمانده طالبان در استان هلمند دستور داده است تا تمامی آزمایشگاه‌های مواد‌مخدر به خارج از مناطق مسکونی منتقل شود تا تعداد کشته‌های غیرنظامی حملات هوایی آمریکا به این مراکز کم شود.

برجام؛ محور نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا

موگرینی بر استقلال اتحادیه اروپا برای تصمیم‌گیری درباره توافق هسته‌ای با ایران تأکید کرد
گزارش
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نخستین نشست خود پس از خروج آمریکا از برجام، در بروکسل گرد هم آمدند تا به بررسی گام بعدی این اتحادیه درباره توافق هسته‌ای با ایران بپردازند.
کیم، خودش را در ترامپ می‌بیند

کیم، خودش را در ترامپ می‌بیند

جیمز کلپر، رئیس سابق جامعه اطلاعاتی آمریکا معتقد است که کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را یکی مثل خودش می‌داند.
استقبال از ترامپ در حومه لندن از ترس معترضان
ترزا می ‌نخست‌وزیر انگلیس قرار است به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیشنهاد دهد که برای جلوگیری از روبه‌رو شدن با معترضان، مراسم استقبال رسمی از او به جای دفتر نخست‌وزیری، در حومه لندن برگزار شود.
عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن معتقد است عملیات ساحل غربی علیه نیروهایش توسط آمریکا هدایت شده و ارتش این کشور ناظر بر این عملیات است.
PDF جهان
کوتاه جهان
صفحه یک روزنامه‌های جهان