27
چهار شنبه 23 اسفند 1396
شماره 7345
جهان
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کیوسک

صفحه یک روزنامه های جهان
ویژه
جینا هاسپل هم‌اکنون نایب‌رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاست. او کارش در سیا را در سال 1985شروع کرد و بیشتر سال‌های فعالیتش در این سازمان را در فعالیت‌های برون‌مرزی گذرانده‌است.
تنها یک هفته بعد از انتشار گزارش جنجالی شبکه بی‌بی‌سی درباره فشار امارات به دولت آمریکا برای برکناری رکس تیلرسون از منصب وزارت خارجه، خبر برکناری وی، در صفحه توییتر دونالد ترامپ منتشر شد.
براساس بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی قطر پترول به انتشار رسیده، این شرکت توافقی را با شرکت‌های نفتی ابوظبی به‌منظور تداوم توسعه و بهره‌برداری از چاه نفتی البندوق در حاشیه جنوبی خلیج‌فارس به امضا رسانده است.
به گفته کاخ سفید محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی روز 29اسفند با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.

کابینه ترامپ جنگی شد

ترامپ، سرانجام رکس تیلرسون را از سمت وزارت امورخارجه آمریکا برکنار و مایک پمپئو، رئیس افراطی و جنگ‌طلب سیا را جانشین او کرد
گزارش
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بزرگ‌ترین خانه‌تکانی در یک‌سالگی کابینه‌اش، ‌رکس تیلرسون وزیر امور خارجه را برکنار و مایک پمپئو را جانشین او کرد.
توکل کرمان: عربستان اصلی‌ترین دشمن مردم یمن است

توکل کرمان: عربستان اصلی‌ترین دشمن مردم یمن است

توکل کرمان، برنده صلح نوبل یمنی که در سال‌های گذشته و بعد از آغاز حملات عربستان به یمن به ترکیه سفر کرده، بار دیگر سیاست‌های عربستان‌سعودی را مورد انتقاد قرار داده است.
پروازهای فرودگاه‌های کردستان از سر گرفته شد
پروازهای فرودگاه‌های کردستان از سر گرفته شد
به گزارش المیادین، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق از رفع ممنوعیت پرواز در فرودگاه‌های اقلیم کردستان عراق خبر داد.
روز گذشته کاروان رامی حمدالله، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی و ماجد فرج، رئیس سازمان امنیت و اطلاعات این تشکیلات، تنها دقایقی بعد از ورود به نوار غزه مورد هدف یک انفجار تروریستی قرار گرفت.