18
دو شنبه 29 مرداد 1397
شماره 7461
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مثل معروف «لب تشنه، لب آب» حکایت این روزهای بی‌آبی مردم و ساحل‌نشینان بوشهر است.
مزارع آفتابگردان استان کردستان مکان مناسبی برای کشت گیاه آفتاب گردان محسوب می‌شوند و تخمه آفتاب‌گردان برداشت شده در این منطقه مرغوب است.
پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید
فارس
جاده‌های فارس از حادثه‌سازترین جاده‌های کشور محسوب می‌شوند به طوری که روزانه 3 نفر در نتیجه سوانح رانندگی در این استان جان خود را از دست می‌دهند.
مدیرکل دام‌پزشکی سیستان‌ و ‌بلوچستان گفت: امسال 330 تن میگو از سایت پرورش میگوی گواتر چابهار به مقصد هنگ‌کنگ، تایلند، عمان و امارات متحده عربی صادر شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: تا پایان هفته ۵ میلیون تومان به حساب خانوارهایی که یکی از اعضای خود را در زلزله آبان سال گذشته از دست دادند، واریز می‌شود.

از گود خشتمال‌ تا رقص قلع‌گرها

اولین آلبوم از مجموعه «کارآواها»، شامل مشاغل کرمان، منتشر شد
کرمان
صدای در هم چکش مسگرها زیر گنبدها و دالان‌های بازار گنجعلی‌خان کرمان با همهمه‌های عابران و چانه‌زدن‌ کاسبان به هم می‌پیچید و از لابه‌لای آنها ملودی شیرینی به گوش می‌رسد.
هشدار به برنج‌کاران گیلانی

هشدار به برنج‌کاران گیلانی

آسمان گیلان از عصر روزگذشته بارانی است و به همین دلیل سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان از کشاورزان خواسته است از برداشت برنج خودداری کنند.
نفوذ ریزگرد سیستان‌ به 3 کشور
نفوذ ریزگرد سیستان‌ به 3 کشور
تالاب هامون امسال به دلیل اختصاص نیافتن حقابه، آب ندارد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
بسیاری از ساکنان و خانوارهای روستایی در شهرستان خاش به دنبال وقوع پدیده خشکسالی طی 2 دهه اخیر ناچار شده‌اند از محیط روستا کوچ و در حاشیه شهر زندگی کنند.
سید مهرداد بلادی موسوی، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، به ایسنا گفت: نیروگاه‌های استان در 4 ماه نخست امسال 12 هزار و 24 گیگاوات‌ساعت برق تولید کرده‌اند.