14
شنبه 28 دی 1398
شماره 7860
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بازار ساعت این روزها حال و روز چندان خوشی ندارد و قیمت بالا این محصولات را بیش از پیش دور از دسترس کرده است.
گرانی، نوسان قیمت و خطرات ناشی از حوادث طبیعی و تصادف رانندگی، ضرورت خرید بیمه‌نامه بدنه خودرو به‌خصوص در انواع گرانقیمت، متناسب با قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه‌گذار را دوچندان کرده است.
کاهش تقاضای ناشی از افزایش قیمت‌ها و افت قدرت خرید، موجب کاهش سهم انواع ماهی آزاد و پرورشی از سبد مصرفی خانوارهای ایرانی شده است.
کاهش عرضه ناشی از مشکلات تامین، تخصیص و نوسان نرخ ارز زمینه گرانی و افت تقاضای خرید در بازار انواع کالاهای دیجیتال را فراهم کرده است.
رشد نسبی تقاضا در فصل سرما و افزایش صادرات، زمینه بالا ماندن قیمت انواع تخم‌مرغ بسته‌بندی و غیربسته‌بندی در بازار خرده‌فروشی را فراهم کرده است.

رسوب گرانی در بازار گوشت

به گفته قصاب‌ها، افزایش قیمت گوشت طی سال گذشته، ریزش بیش از 30درصدی مشتریان را به همراه داشته است. در برخی از قصابی‌ها ی مناطق شهر تهران افت فروش به حدی بوده که موجب تعطیلی واحد صنفی شده اما برخی قصابی‌ها با استفاده از روش‌هایی مانند عرضه گوشت‌های آماده کباب توانسته‌اند بحران را پشت‌سر بگذارند
پزشکان می‌گویند مصرف زیاد آن نقرس می‌آورد، کلسترول خون را بالا می‌برد، چاق می‌کند و باعث نارسایی کلیه می‌شود ولی با این حال از هر 10پزشکی که بپرسید مفیدترین غذای ایرانی کدام است، 9نفر می‌گویند کباب!
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خریدتان، تعمیر و نگهداری این اقلام به جای خرید محصولات نو را در دستور کار قرار داده‌اید، بهتر است سری به بورس تعمیرات انواع لوازم خانگی برقی و فلزی در راسته بازار ساختمان آلومینیوم بزنید.