14
سه شنبه 10 دی 1398
شماره 7845
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با ممنوعیت رجیستری گوشی‌های تلفن همراه مسافری، تشخیص گوشی‌های دارای اصالت و گارانتی از گوشی‌های نامعتبر عرضه‌شده در بازار به دغدغه خریداران گوشی نو و کارکرده تبدیل شده است.
نوسان نرخ ارز و مشکلات تامین قطعات به‌خصوص برای خودروهای خارجی، زمینه کمبود و گرانی برخی قطعات و لوازم یدکی خودرو در بازار را فراهم کرده است.
با وجود قدمت تولید و عرضه فرش دستباف در کشورمان هنوز هم 30درصد مواداولیه مورد نیاز تولید‌کنندگان مانند ابریشم از طریق واردات تامین و مرمت فرش در برخی کشورهای همسایه انجام می‌شود.
با وجود رشد نسبی عرضه گوشی‌های تلفن همراه واردات رسمی پس از اجرای طرح رجیستری، مشکلات تامین و نوسان نرخ ارز موجب بالا ماندن و احتمال افزایش بیشترقیمت این اقلام شده است.
قیمت خرده فروشی تخم مرغ طی 2‌ماه گذشته در حالی همچنان سیر صعودی دارد که تازه‌ترین آمارها حاکی از صادرات ۲۷ هزار تن تخم‌مرغ به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است.

تب حواله‌فروشی در بازار خودرو

نبض خریدوفروش حواله‌ خودروهای کاغذی با تداوم عرضه قطره‌چکانی خودروسازان، رشد دلال بازی و نوسان قیمت خودرو تندتر می‌زند
شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که با وجود تلاش و پیگیری بسیار قادر به خرید اینترنتی یکی از محصولات صفرکیلومتر شرکت‌های خودروسازی داخلی در طرح‌های مختلف فروش فوری- نقدی، اعتباری یا پیش‌فروش کوتاه‌مدت و بلندمدت نشده‌اید.
PDF بازار
کوتاه بازار
گرچه با پیشرفت و گسترش امکانات مرتبط با هنر عکاسی مانند انواع گوشی‌های هوشمند، تقاضا برای خرید انواع دوربین‌های عکاسی کاهش یافته اما درصورتی که به‌دلیل شغل، علاقه یا تحصیلات‌تان نیازمند خرید انواع دوربین‌های عکاسی هستید باید سری به یکی از راسته‌بازارهای فروش این محصولات در ناصر‌خسرو،خیابان صوراسرافیل بزنید.