14
دو شنبه 18 آذر 1398
شماره 7826
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تولید‌کنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی از کاهش تولید و تنگناهای تامین مواداولیه خبر می‌دهند.
با شروع بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور، ضرورت استفاده از بخاری‌های مناسب، ایمن و باکیفیت برای گرم نگه داشتن محیط‌های داخلی، بیش از پیش احساس می‌شود.
ممنوعیت واردات، رشد تقاضا و ناتوانی تولید‌کنندگان داخلی برای تامین نیاز بازار، موجب افزایش شدید قیمت و رشد سهم سالانه محصولات بهداشتی و آرایشی قاچاق از بازار  به 6/1میلیارد دلار شده است.
کاهش 66درصدی تولید و ممنوعیت وارداتی برخی از به‌روز‌ترین انواع کامیون، کامیونت و کشنده به‌دلیل تحریم‌های صنعت خودرو، موجب افزایش قیمت و رکود بازار خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین باری شده است.
کاهش تولید و عرضه انواع لوازم خانگی در حالی منشأ، افزایش قیمت و رشد عرضه محصولات قاچاق در بازار اعلام می‌شود که تازه‌ترین آمارهای صنعتی از رشد تولید داخل بیشتر این اقلام طی 7ماهه نخست امسال حکایت دارد.
کپسول‌های گازی که در کارگاه‌های غیرمجاز روی خودرو‌ها نصب می‌شود، کپسول‌های تاریخ مصرف گذشته‌ای هستند که خودروها را به یک بمب ساعتی تبدیل می‌کنند. این اتفاق هم‌اکنون جان بسیاری از مردم که اتفاقا از طبقه ضعیف جامعه هستند را تهدید می‌کند

سوخت ارزان به قیمت جان

حدود 3هفته از اعلام نرخ جدید بنزین و گران شدن آن می‌گذرد. پیامدهای این تصمیم در برخی زمینه‌ها خود را نشان داده و در بعضی بخش‌ها همچنان باید منتظر نمود آشکار آن ماند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل ذوق و برخی کارهای هنری هستید یا با توجه به نوع شغل و خدماتی که در منزل یا محیط کارتان ارائه می‌دهید، نیازمند خرید انواع برچسب، شبرنگ و لیبل در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و با قیمت و کیفیت قابل‌قبول هستید، باید سری به راسته بازار فروش این محصولات در خیابان فردوسی بزنید.