14
سه شنبه 21 آبان 1398
شماره 7803
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
انواع صنایع‌دستی از جمله محصولاتی است که برخی دوستداران این هنر صنعت ایرانی خرید آن برای مصارف خانگی یا کادو دادن به دوستان و آشنایان را در دستور کار قرار می‌دهند. مراجعه به بورس بازار این اقلام یا فضای مجازی، از جمله شیوه‌های متداول خرید این محصولات است.
تبلیغ و فروش انواع شیرینی و به‌خصوص کیک لاکچری با قیمت‌های گزاف به شیوه‌ای رایج در فضای مجازی تبدیل شده و متولی برخورد با متخلفان مشخص نیست. با علی بهر‌مند، رئیس اتحادیه قنادان تهران، گفت‌وگو کرده‌ایم.
تا  چند هفته پیش افت شدید قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی تا مرز 500تا 600تومان موجب زیان تولید‌کنندگان شده بود اما اکنون قیمت عمده فروشی این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار به 2هزارو 500تا 4هزار و 500تومان و نرخ خرده فروشی آن به 6هزار تومان افزایش یافته است.
نوسان قیمت و عرضه انواع گوشی‌های موبایل برند آیفون متاثر از کاهش شدید عرضه و رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حالی ادامه دارد که تولید‌کنندگان این برند گوشی آمریکایی از افزایش قیمت عرضه سری 12این گوشی‌ها به بازار خبر می‌دهند.
مشکلات تامین ارز و واردات انواع تایرهای خودروهای سنگین در حالی موجب کمبود و افزایش قیمت اینگونه محصولات شده که میزان تولید داخل آن جوابگوی تامین نیاز بازار نیست.

زمستان‌گردی اقتصادی

چگونه در فصول سرد سال برای سفرهای داخلی یا خارجی حداقل هزینه‌ها را داشته باشیم؟
سفر در پاییز و زمستان طرفداران خاص خودش را دارد. اهل سفر که باشی در هر فصل و آب‌و‌هوایی بهترین مقصد را پیدا می‌کنی و  به دل جاده می‌زنی.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل مسافرت و گشت و‌گذار در طبیعت با تحمل برخی سختی‌های خاص آن هستید یا برای پوشش موقت فضای کسب‌وکار، اتومبیل یا کالای خاص نیاز به چادر و برزنت دارید، باید شال و کلاه کنید و سری به راسته بازار فروش اینگونه اقلام بزنید.