3
پنج شنبه 19 دی 1398
شماره 7853
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت موزه آرامش شهر با کمیته نما

معماری هنر خطرناکی به‌حساب می‌آید؛ یک تابلوی نقاشی نیست که بزنیم روی دیوار، موسیقی نیست که اگر دوستش نداشته باشیم خاموشش کنیم، یک مجسمه نیست که شکسته شود و.... معماری در لحظه لحظه زندگی تمام افراد در جریان است.
ویژه
جلسه کمیسیون ماده5 به ریاست پیروز حناچی، شهردار تهران و با حضور اعض0ا، محس0ن هاشمی‌رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده5 شهر تهران تشکیل شد.
شهردار منطقه 14از انتقال بازار گل و گیاه به مکانی دیگر خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه شورای‌عالی استان‌ها در قانون همانند و همتراز یک قوه دیده شده است، بر استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ تأکید کرد.

متروی تهران تشنه واگن‌های بیشتر

روز دوشنبه 3میلیون نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند؛ این سامانه ترددی در انتظار واگن‌های وعده شده است
واگن‌های بیشتر به متروی تهران تزریق کنید تا ببینید این سامانه حمل‌ونقلی چه ظرفیت بالا و غیرقابل مقایسه‌‌ای با همه وسایل نقلیه روسطحی دارد.

بررسی منابع انتشار بوی نامطبوع تهران در کارگروه تخصصی پایش

سخنگوی استانداری تهران از ادامه بررسی منابع انتشار بوی نامطبوع تهران در کارگروه تخصصی پایش خبر داد.
طرح «خانه‌های کوچک‌اندازه» در بوته نقد
رشد جمعیت تهران و رشد سریع جمعیت در حاشیه‌ شهر تهران باعث شده است که مسئولان شهری هر روز طرح جدیدی برای اسکان خانواده‌ها ارائه کنند و این طرح‌ها بلافاصله مورد نقد کارشناسان قرار می‌گیرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
شهردار منطقه4 تهران در دیدار با خانواده شهید مظفری‌نیا خبر داد که به‌زودی یکی از معابر اصلی منطقه به نام شهید شهروز مظفری‌نیا، همرزم سردار قاسم سلیمانی مزین می‌شود.
قیمت گوشت مرغ در میادین میوه و تره‌بار کاهش یافت و گوشت مرغ کامل تازه در بسته‌بندی کیسه‌ای در مدت 2هفته با 610تومان کاهش در هر کیلوگرم، از 12190تومان در چهارم دی به 11580تومان رسیده است.