3
پنج شنبه 26 اردیبهشت 1398
شماره 7664
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

117دستگاه مینی‌بوس در راه تهران

ترددهای شهری علاوه بر مترو و تاکسی‌، باید با اتوبوس‌ها نیز تکمیل و تحکیم شود.
ویژه
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات مدیریت شهری به‌منظور احیای زیست‌شبانه در 5محور را تشریح کرد.
وجود شیرابه در پسماندهای‌ تر و عدم‌همکاری شهروندان در آبگیری زباله از مبدأ یکی از معضلات مدیریت شهری در بحث محیط‌زیست است که با انجام اموری بسیار آسان و ساده می‌توان این معضل را حل و کیفیت محیط‌زیست رااز این دیدگاه بهبود بخشید.
همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران و سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با سرپرست و کارکنان مرکز ارتباطات دیدار کردند.
حمل و نقل
مدیرعامل مترو از نامه‌نگاری شهردار تهران با وزیر اقتصاد برای ترخیص قطعات باقیمانده مترو در گمرک خبر داد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری نسبت به احیای منطقه توس در تیرماه۷۵ و کوتاهی‌های صورت گرفته در این مورد، بهسازی این منطقه در دستور کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد قرار گرفت.
پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث کندروی غربی بزرگراه شهید نواب صفوی در بخش حدفاصل شمال تقاطع خیابان بریانک تا جنوب تقاطع خیابان هلال‌احمر، به مرز 80درصد رسید.

آغاز موج چهارم مهاجرت به حاشیه تهران

افزایش قیمت اجاره مسکن باعث مهاجرت اجاره‌نشین‌ها به شهرک‌های حاشیه‌ای شده است
گزارش
بعد از چند موج مهاجرت از دیگر شهر‌ها به حاشیه شهر تهران، این بار موج چهارم مهاجرت در حال رخ دادن است اما از درون پایتخت.
PDF شهر
کوتاه شهر
سازمان تاکسیرانی تصمیم دارد ۸۰هزار تاکسی تهران را برقی کند.
نشست مشترک کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع کلانشهرها و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به‌منظور استقرار سامانه یکپارچه اطلاعات مکانی در کلانشهرها بند «ت» ماده‌59 قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.