4
پنج شنبه 26 اردیبهشت 1398
شماره 7664
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خبر: محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه امکان نظارت بر 10هزار شرکت دولتی که ارز یارانه‌ای دریافت کرده‌اند وجود دارد، گفت: اطلاعات دقیقی از توزیع ارز یارانه‌ای در 6‌ماه اول سال97 در دست نداریم اما بعد از آن می‌دانیم کدام شرکت‌ها برای ثبت سفارش چه کالایی ارز دریافت کرده‌اند و قابلیت شناسایی آن وجود دارد؛ البته اگر عزمی برای آن وجود داشته باشد. او مدعی شد: دولت با این شرکت‌ها بده‌بستان‌های خاص دارد.
بانک مرکزی اجرای برنامه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را از حالت اجباری از ابتدای خرداد امسال، به تعویق انداخت و به بانک‌ها اعلام کرد با مشتریانی که تراکنش بالایی داشته و در معرض سوءاستفاده قرار دارند، تماس بگیرند و آنها را تشویق کنند تا در پرداخت‌هایی که نیاز به رمز دوم دارند، از خدمات رمز یکبار مصرف استفاده کنند.
خودرو
نبض قیمت‌ها در بازار خودرو با بازگشت نرخ‌های نجومی به آگهی خرید و فروش سایت‌های اینترنتی تندتر شد.

حمایت مالیاتی ازاجاره‌نشین‌ها

وزیر راه و شهرسازی از پیگیری اصلاحیه‌ای در مجلس برای حمایت از مستأجران با ابزار مالیاتی خبر می‌دهد
مسکن
یک‌ماه مانده به آغاز فصل نقل‌وانتقال مستأجران در بازار مسکن، وزیر راه و شهرسازی از پیگیری اصلاحیه‌ای در مجلس خبر می‌دهد که درصورت تصویب، چنانچه سقف اجاره‌بهای مسکن رعایت شود، مشمول معافیت مالیاتی خواهد شد؛ در غیر این صورت اخذ مالیات به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.
داخلی‌سازی قطعه؛ از ‌رؤیا تا واقعیت

داخلی‌سازی قطعه؛ از ‌رؤیا تا واقعیت

رضا رحمانی، وزیر صنعت دیروز در ابلاغیه‌ای بر استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه‌های انسانی برای تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی خودرو تأکید کرد.
تغییرات سهام
قیمت‌ها مربوط به آخرین آمار معاملات تأییدشده بورس و فرابورس تا ساعت 16 دیروز است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
دولت برنامه ایجاد 988هزار فرصت شغلی را با تزریق منابع بودجه و بانک‌ها اجرا می‌کند تا بلکه جلوی رشد بیکاری را بگیرد.
در پی ابراز اطمینان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جنگی بین ایران و آمریکا درنخواهد گرفت، دیروز قیمت هر دلار آمریکا تا سطح 14هزارو 700تومان کاهش یافت.