3
پنج شنبه 1 آذر 1397
شماره 7534
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چند‌ماه پیش شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اعلام کرد: بیش از 200پروژه ریز و درشت از سوی شهرداری در حال اجراست.  حمید لطف‌اللهیان  اخیرا گفت که با اتمام فصل کاری در سال 97آمادگی ارائه شفاهی این گزارش را به اعضای شورای شهر دارد.
تهرانی‌ها به جشن‎ بزرگ بهار مهربانی دعوت شدند. ویژه‌برنامه‌های جشن‎ بهار مهربانی امسال با محور ایستگاه‌های مهربانی در جای‌جای تهران برگزار می‌شود و شهروندان به جشنی بزرگ و فرصتی برای شادی دعوت هستند.
معاون نظارت شورای شهر تهران در مورد اجرای فاز دوم بازگشایی پیاده‌راه 17شهریور توضیحاتی را ارائه کرد.
شهر
ساختمان شورای‌عالی استان‌ها دیروز با حضور سرپرست شهرداری تهران، شهردار سابق و رئیس شورای شهر تهران افتتاح شد.

نوشداروی طرح کاهش برای آسمان تهران

فاز دوم طرح کاهش از روز شنبه در پایتخت اجرایی‌می‌شود اما در 4روز اخیر 8هزار تن آلاینده‌های جوی‌در هوای شهر پراکنده شد
تهران، خانه قصه‌های قدیمی و تکراری است. مهر 1394نسخه‌ای برای تهران پیچیده شد اما پلیس آن را اجرا نکرده و طرح یک سال به تأخیر افتاد.

۸ سینمای سیار برای ساکنان جنوب پایتخت

همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلامص و امام جعفر صادقع و هفته وحدت، جشن‌های بزرگ بهار مهربانی با اجرای برنامه‌های متنوع در حال برگزاری است و برپایی ۸ دستگاه سینمای سیار از ۳۰ آبان‌ تا ۴ آذر‌ماه یکی از این برنامه‌هاست.
تحریم‌ها، همکاری‌های بشردوستانه را تضعیف کرده است
‎رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در دیدار با دستیار ارشد دبیر کل سازمان ملل متحد در امور همکاری‌های بشر دوستانه در خاورمیانه اوچا ضمن تأکید بر مستثنی بودن اقدامات بشر دوستانه از تحریم‌ها، گفت: «تأثیرات تحریم بر میزان تاب‌آوری و آمادگی شهرها در برابر سوانح و بلایا باید در یک نشست بین‌المللی بررسی و خطراتی که جان انسان‌ها را تهدید می‌کند مشخص شود.»
PDF شهر
کوتاه شهر
قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی،  توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان این مطلب که بازنگری طرح تفصیلی تهران در دستور کار است، گفت: «مهم‌ترین مأموریت حوزه شهرسازی و معماری در 5 سال آینده،  توسعه و بهبود سطح کیفیت زندگی با ارتقای هویت و ایجاد تعادل جمعیتی با رعایت سقف جمعیت‌پذیری طرح جامع و تفصیلی و ... است.»  امیر آریازند افزود: طرح تفصیلی تهران تا پایان سال سوم برنامه شهر تهران بازبینی می‌شود.همشهری