07
یکشنبه 8 تیر 1399
شماره 7973
شهر-۲
23023616
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس با گلایه از تبدیل پساب یزد به دریاچه رها شده در دشت، خواستار برنامه‌ریزی جدی برای پساب و چاه‌های غیرمجاز در استان شد.
کمتر از یک ساعت زمان می‌برد تا از تهران به سمت رودهن بروید؛ شهرستانی که در گذشته نه چندان دور به شهر کوه‌ها و تپه‌های سبز معروف بوده است، ولی این روزها وقتی به ورودی شهر می‌رسید در یک نگاه با حجم عظیم ساختمان‌ها و نماهای شهری روبه‌رو می‌شوید که آنها را بارها و بارها در تهران دیده‌اید.

بدون پروانه برج می‌شوند؛ بدون پایان‌کار، افتتاح

ساختمان پلاسکو بدون پروانه تا طبقه 14ساخته شده و ساختمان بورس بدون پایان‌کار به بهره‌برداری رسیده است
گزارش
ساختمان‌های بدون پروانه ساخت در شهر جولان می‌دهند و هرروز تعدادشان بیشتر می‌شود. بناهایی که عموما تحت مالکیت افراد صاحب نفوذ و به شیوه «باری به هر جهت» در چهارگوشه تهران قد می‌کشند تا شاید بعداز ساخت و پرداخت جریمه پایان‌کار بگیرند.

انتقال تجارب مدیران شهرداری با استفاده از مهندسی دانش

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران دانش انباشته شده در سینه نیروی انسانی شهرداری پایتخت را به‌عنوان مهم‌ترین حلقه مفقوده ارتقای کیفیت مدیریت شهری برای حل مسائل و موضوعات شهر تهران دانست.
عملیات عمرانی با حفظ میراث طبیعی
جاده نسیم شمال در شهر قزوین که از دل باغستان‌های سنتی و باارزش قزوین می‌گذرد، برای تردد بدون زحمت مسافران بدون صدمه به میراث طبیعی در حال بهسازی است.