14
یکشنبه 8 تیر 1399
شماره 7973
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اگر اهل نگهداری گل و گیاه یا دارای باغ و باغچه هستید یا اینکه به‌خاطر شغل یا علاقه‌تان انواع حیوانات خانگی را نگهداری و یا به شغل دامداری و دامپروری مشغول هستید، برای تامین نیاز این گیاهان و جانوران به انواع سموم باید سری به راسته بازار این اقلام در خیابان ناصرخسرو تهران بزنید.
تغییر ارز واردات تایر و مواداولیه آن از 4200تومانی به نیمایی درحالی‌که آخرین ثبت سفارش و تخصیص ارز به این کالا در بهمن‌ماه سال گذشته صورت گرفته بود، بازار را از ابتدای امسال با گرانی و کمبود عرضه مواجه کرد.
با وجود مصوبه ستاد تنظیم بازار برای اعلام قیمت مصوب جدید، نرخ خرده‌فروشی هر شانه تخم‌مرغ از 15 تا 18هزار تومان حدود یک‌ماه پیش به 23تا 30هزار تومان افزایش یافته است.

حذف 40هزار شغل در آژانس‌های مسافرتی

آژانس‌های مسافرتی وارد پنجمین‌ ماه تعطیلی شده‌اند و در شرایطی که مرزهای خارجی همچنان به روی ایران بسته است، تداوم این تعطیلی دست‌کم 40هزار‌نفر به آمار بیکاران کشور اضافه می‌کند
آمارها نشان می‌دهد که میزان سفرهای  هوایی در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از ۷۵ درصد کاهش یافته و این کاهش، نه‌تنها موجب آسیب اقتصادی به شرکت‌های هواپیمایی شده بلکه آژانس‌های مسافرتی را نیز در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر به ورشکستگی کشانده است.
کاهش تیراژ تولید و افزایش قیمت موتورسیکلت

کاهش تیراژ تولید و افزایش قیمت موتورسیکلت

افزایش نرخ سوخت، حجم بالای ترافیک در کلانشهرها و کاهش قدرت خرید مردم موجب شده تا اقبال مردم، به‌خصوص اقشار جوان به استفاده از موتورسیکلت برای حمل‌ونقل افزایش یابد.
نرخ گوشی موبایل در بازار بالا ماند
نرخ گوشی موبایل در بازار بالا ماند
سرریز تقاضای انباشته ناشی از توسعه آموزش آنلاین و سکته واردات به ‌دلیل کمبود ارز، موجب کمبود و افزایش بی‌رویه قیمت انواع گوشی تلفن همراه در بازار شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
ثبت برندنشان تجاری معتبر برای جلب اعتماد مشتریان، سازوکاری جاری در همه شرکت‌های تولیدی و تجاری دنیاست اما توجه داشته باشید که ثبت برند، الزاما باعث برند‌سازی‌ و موفقیت در شهرت و اعتبار آن نمی‌شود.