2
سه شنبه 7 مرداد 1399
شماره 7999
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای دومین‌بار در یک‌ماه اخیر به منطقه خلیج‌فارس سفر کرده تا با مقامات کشورهای عربی برای جلب همراهی آنان با تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رایزنی کند.
مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات در پیش‌بینی خود از انتخابات ریاست‌جمهوری1400 گفته «در جامعه‌ای که مانند موج در حال نوسان و تغییر است و قابل پیش‌بینی نیست، امکان بروز هر اتفاق یا پدیده‌ای را نمی‌توان رد کرد.
5 ماه پس از ابتلای ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت به بیماری کرونا که همان اسفند ماه سال قبل یک نشست خبری مشترک هم با علی ربیعی، سخنگوی دولت برگزار کرده بود، این بار تست کرونای ربیعی مثبت از آب درآمد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان در مسیر تهران به بیروت توسط جنگنده‌های آمریکایی اظهار داشت: شرارت آمریکایی‌ها یک روز تسلیح منافقین برای حمله به ایران اسلامی بود که با حضور هوشمندانه مردم و نیروهای مسلح ما در عملیات مرصاد به شکست و اضمحلال آنها منتهی شد.
معارفه بذرپاش به‌عنوان هشتمین رئیس دیوان محاسبات زیرموج اعتراض‌ها و ابهام‌ها برگزار شد

گذشتن از ابهامات

قالیباف: هر چه بود گذشت / بذرپاش: از همه گذشتم
بالاخره مجلس، مهرداد بذرپاش 40ساله را بی‌اعتنا به اعتراض‌ها، گلایه‌ها و درخواست‌ها به دیوان محاسبات فرستاد.
تحریم، آغاز پیشرفت‌های خیره‌کننده

تحریم، آغاز پیشرفت‌های خیره‌کننده

وزیر دفاع در مراسم رونمایی از سامانه پیشرفته برج کنترل و مراقبت پرواز سیار فرودگاهی، تحریم‌ها و ایجاد محدودیت‌ها توسط دشمنان جمهوری اسلامی را نقطه عطف آغاز پیشرفت‌های دفاعی عنوان کرد.
انتشار اسامی 1503شهید ترور منافقین
انتشار اسامی 1503شهید ترور منافقین
آمار و اسامی ۱۵۰۳ شهید جنایات تروریستی منافقین در سال ۱۳۶۷ برای نخستین‌بار توسط بنیاد هابیلیان منتشر شد.