2
پنج شنبه 12 تیر 1399
شماره 7977
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی جان‌باختن تعدادی از مردم در حادثه تلخ آتش‌سوزی

رهبری
درپی حادثه بسیار تلخ آتش‌سوزی در یکی از مراکز درمانی تهران که به جان‌باختن جمعی از شهروندان انجامید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت، دستگاه‌های مسئول را موظف کردند ضمن بررسی موضوع، تدابیر لازم را برای کاستن از آسیب‌ها و خسارت‌ها به کار گیرند.
ویژه
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی ورود وزارت امور خارجه فرانسه در پرونده قضایی ایران را فاقد هرگونه موضوعیت و وجاهت دانست و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه مداخله در امور داخلی خود را نمی‌پذیرد.
درحالی‌که بحران سوریه وارد دهمین سال خود شده است، ششمین نشست سران ایران، روسیه و ترکیه دیروز به سبک و سیاق ایام کرونا به‌صورت از راه دور برگزار شد؛ در این نشست سران گروه3 بر ادامه پیشبرد فرایند سیاسی برای حل بحران سوریه تأکید کردند.
بازتاب نشست شورای امنیت سازمان ملل در شبی که آمریکا نکوهش شد

نتیجه تعامل با دنیا

فارین پالیسی: برخورد سرد با پمپئو، تصویر انزوای روزافزون آمریکا و احترام ناچیز کشورهای دیگر به دولت ترامپ را نمایان کرد
نشست اخیر شورای امنیت، سومین تلاش آمریکا و البته سومین شکست دولت دونالد ترامپ در شورای امنیت برای پرونده‌سازی‌ علیه ایران بود؛ نخستین تلاش در اسفند سال 96رخ داد که روسیه قطعنامه ضد‌ایرانی را در شورای امنیت به نفع ایران وتو کرد؛ قطعنامه‌ای که قصد داشت ضمن تمدید تحریم تسلیحاتی یمن برای یک سال دیگر، ایران را به‌خاطر آنچه ارسال موشک به شیعیان حوثی خوانده می‌شود، محکوم کند که با رأی منفی روسیه مواجه شد.

بازداشت یک مجرم فراری

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در خردادماه ۱۲‌هزار میلیارد تومان از بدهی یکی از گروه‌های بدهکار بانکی را با پیگیری وصول کردیم.
کافه مجلس
نمایندگان پس از یک هفته تعطیلی صحن و رفتن به حوزه‌های انتخابیه‌شان از هفته آینده نشست‌های بهارستان را از سر خواهند گرفت.