2
دو شنبه 24 دی 1397
شماره 7578
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلایه معاون اول از رسانه ملی

جهانگیری: مجموعه‌ای از مطالب دروغ و خلاف واقع از سوی افراد و مسئولان بیان می‌شود و رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی هم آن مطلب را منتشر می‌کند
دولت
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت استفاده همه‌جانبه از استعدادها و ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، گفت: باید همه تلاش خود را به‌کار بگیریم تا با انجام اقدامات مثبت و اجرای طرح‌های تأثیر‌گذار در زندگی مردم روند توسعه کشور را افزایش داده و بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.
ویژه
رئیس سازمان انرژی اتمی گفته است: ایران برای نخستین بار موفق شد طراحی سوخت مدرن ۲۰ درصد برای استفاده در رآکتور تهران را آغاز کند.
تبدیل قانون آزادی اطلاعات به مطالبه حقوق شهروندی مردم و آشناسازی عمومی آن در کشور تاکنون مهم‌ترین راهکار کارشناسان برای اجرای بهتر این قانون و پاسخگو‌کردن سازمان‌هاست.

دور عراق در 5روز

پس از سفر ترامپ و پمپئو به عراق، وزیر خارجه ایران با هیأتی اقتصادی به این کشور رفت / ظریف در عراق در 3 سمینار اقتصادی شرکت می‌کند
دیپلماسی
در همان روزی که تیم‌های فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های آسیایی به دیدار هم می‌روند محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در کربلا در سومین سمینار اقتصادی که میان سرمایه‌گذاران ایرانی و عراقی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله به اهداف ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله روز شنبه به اهدافی در سوریه را پذیرفت و مدعی شد که صدها حمله علیه اهداف متعلق به ایران و حزب‌الله انجام شده است.
کافه مجلس | ایران
وزیر دولت احمدی‌نژاد محاکمه می‌شود/ربیعی: دی‌ماه 96 بنا بر مدارا بود/امیدی‌ها پاسخ دهند؟!
PDF ایران
کوتاه ایران
روحانی به گلستان می‌رود/ احضار کاردار لهستان درباره نشست ضد‌ایرانی