2
چهار شنبه 30 آبان 1397
شماره 7533
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت امور خارجه برای دومین‌بار اعلام کرد: وزارت امور خارجه نامه‌ای از قوه قضاییه درباره اظهارات وزیر خارجه دریافت نکرده است.
وزیر فرهنگ روز گذشته در دیداری با رئیس‌کل دادگستری استان تهران با تأکید بر اینکه صیانت از حریم هنرمندان به‌عنوان قشر فرهیخته و گروه مرجع اقتضا می‌کند که نوع مواجهه با این افراد همراه با کرامت باشد، گفت: ارائه تصویری کارآمد از نظام ضروری است و برای رسیدن به این امر هم‌افزایی تمام ارکان حاکمیتی لازم است.
سفیر ایران در دانمارک خبر داد که سفیر این کشور اروپایی روز چهارشنبه به تهران برمی‌گردد و فعالیت خود را در سفارتخانه دانمارک درتهران بار دیگر آغاز می‌کند.
بعد از ماجرای رد مصوبه CFT در شورای نگهبان، حرف و حدیث‌هایی درخصوص این لایحه دولت مطرح شد که نشانی از بیم و امیدهای نمایندگان مجلس و نماینده دولت از سرنوشت این مصوبه بود.

گلایه‌های دیپلماتیک

اختصاصی همشهری؛ ظریف تا یک هفته آینده با موگرینی دیدار می‌کند
سیاست خارجی
تعلل اروپا در راه‌اندازی کانال مالی تجارت با ایران صدای اعتراض مقامات کشورمان را بلند کرده و دیپلمات‌های ارشد ایرانی نسبت به عواقب این تأخیر اروپا هشدار داده‌اند.

رونمایی از خودروی بومی ضدمین طوفان

خودروی زرهی ضدمین و ضدکمین طوفان ساخت سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت انجام ماموریت‌های پشتیبانی رزمی و تردد در مناطق جنگی و عملیاتی رونمایی شد.
کافه مجلس | ایران
جلسه لاریجانی با 3 فراکسیون/نخستین سؤال از وزیر دفاع
PDF ایران
کوتاه ایران
نامزدی جهانگیری و عارف، برای 1400/ دلنوشته آشنا برای ظریف/ بمباران می‌کنند تا نظارت نشوند
کاربری روستاهای تهران تغییر کرده است/عملکرد دستگاه‌ها در کنترل آلودگی هوا