2
شنبه 30 تیر 1397
شماره 7435
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

13سال تصمیمات اشتباه اقتصادی یک‌شبه قابل حل نیست

کوتاه از سیاست
محمد هاشمی گفت: ۱۳ سال است که تصمیمات اشتباهی در عرصه اقتصاد گرفته شده که یک شبه قابل حل نیست.
ویژه
مجلس، محمد جواد ظریف و بیژن نامدار زنگنه وزیران امور خارجه و نفت را این هفته برای پاسخگویی به سؤال جمعی از نمایندگان به بهارستان دعوت کرده است.
سفیر جدید ایران در فنلاند ادعای مطرح شده درباره 2تابعیتی بودن خود را تکذیب کرد.
مشاور رئیس‌جمهور درباره مذاکره با آمریکایی‌های ضد‌ترامپ، با اشاره به‌اصطلاحات مطرح در ورزش کشتی گفت: الان ما روی پل هستیم باید مقاومت کنیم.
نمازجمعه
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی در محافظت از نظام گفت: فساد، خوره هر نظامی است فرقی هم میان نظام حق و باطل در این زمینه نیست.
حسام‌الدین آشنا، نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:
سردار حسین علایی، نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحلیل رفتار دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با ایران گفته است: آمریکایی‌ها می‌خواهند روی فشار اجتماعی در داخل کشور سوار شوند و حرکتی را به‌وجود آورند که حداقل باعث تغییر رفتار ایران یا تغییر حکومت ایران شود.

حرف آخر مجمع برای اقلیت‌های مذهبی

مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز درباره سپنتا نیکنام و حضور اقلیت‌های مذهبی در شوراهای شهر تصمیم‌گیری می‌کند
مجمع
با وجود آنکه بعد از سخنان سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه یکی از فقهای شورای نگهبان از مخالفان سرسخت حضور اقلیت‌ها در شوراهای اسلامی شهرهاست، همه ذهن‌ها به سوی آیت‌الله محمد یزدی رفته بود اما یک منبع آگاه به همشهری خبر داد که این مخالفت جدی از طرف یکی دیگر از اعضای فقهای شورای نگهبان صورت می‌گیرد.
وحید حقانیان سوگوار پدر شد

وحید حقانیان سوگوار پدر شد

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در سوگ پدر خود به عزا نشست.
حمله ظریف به ترامپ
حمله ظریف به ترامپ
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با یورونیوز از اروپا خواست از زیر سایه آمریکا خارج شود
در روزهایی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی است ایرانی‌ها بیشتر از قبل به آمریکا احترام می‌گذارند وزیر خارجه ایران به‌شدت سیاست‌های دونالد ترامپ را مورد حمله قرار داد.
PDF ایران
کوتاه ایران
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری‌راد، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره پیش‌نویس لایحه شفافیت که اخیراً از سوی «مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری» منتشر شده است به جماران گفت: به‌نظر می‌رسد که نباید هیچ تردیدی در اجرای صحیح چنین لوایحی در کشور داشت، زیرا از اول انقلاب تاکنون، مراکز حکومتی حساب‌های روشنی در برابر مردم نداشتند و انتشار آزادانه اطلاعات، کاری ساده نبوده.
انتقاد از اقامت آقازاده‌ها در آمریکا/ ورود مجلس به پرونده نماینده 40میلیاردی/ فریاد «آی بُرد، بُرد» به‌جای شفاف‌سازی امور/ پرنده‌ای پر نمی‌زد