2
چهار شنبه 23 خرداد 1397
شماره 7405
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوبخت: بر پول‌های کثیف نظارت می‌کنیم

گزارش
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری درباره تصمیم مجلس برای تعویق 2ماهه پیوستن ایران به گروه ویژه اقدام مالی FATF گفت: باید این کار را انجام دهیم و قبول هم داریم.
ویژه
جمعی از فعالان اصلاح‌طلب در نامه‌ای به رئیس دولت اصلاحات خواستار اصلاح اصلاحات شدند. این افراد در نامه خود نوشته اند: 21سال پس از دوم خرداد، جریان اصلاحات هنوز از سامان سیاسی متناسبی برخوردار نیست و فقدان سازمانی پویا برای هدایت جریان اصلاحات به مهم‌ترین نقطه ضعف اصلاح‌طلبان بدل شده است.
امیر محبیان فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به هتک حرمت علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس به سایت جماران گفت: اقدامی که علیه برخی اشخاص در روز قدس صورت گرفت، در ‌شأن فرهنگ ملی و دینی ما نبود.
نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در جریان صحن علنی دیروز مجلس در تذکری گفت: در روزهای اخیر اعتراضات فراوانی نسبت به کمیته امداد که یادگار امام است، شده و این در حالی است که این نهاد غیردولتی برای حفظ آبروی هزاران ایرانی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون زحمات زیادی کشیده است.
مافیای 7نفره کودکان کار/ اثرگذارترین شهرهای جهان/نوسازی بافت‌های فرسوده پاسخگوی نیاز مسکن نیست/ضرورت تعطیلی حیاط‌ خلوت‌های شهرداری

صدور مجوز تجمع فقط برای احزاب و اصناف

مسئول امنیت تجمعات و راهپیمایی‌های قانونی، نیروی انتظامی است و گروه‌های دیگر مسئولیتی ندارند
دولت
مصوبه دولت برای اختصاص محل تجمعات و راهپیمایی‌ها در کشور قید احزاب و گروه‌های سیاسی دارد. معاون سیاسی وزارت کشور روز سه‌شنبه در نشست ویژه خبری خود به تشریح جزئیات این مصوبه پرداخت.
اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر

اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: پس از تأیید و اعلام روز عید از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب، در‌های مصلای امام خمینیره تهران از ساعت 5صبح به‌روی نمازگزاران باز می‌شود.
اژه‌ای: لیست وکلای متهمان امنیتی باز است
اژه‌ای: لیست وکلای متهمان امنیتی باز است
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه این قوه در اعلام لیست وکلای مورد تأیید رئیس قوه قضاییه در پرونده‌های امنیتی به قانون عمل کرده است از وجود لیست ۸۶۳نفره‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: این لیست هنوز باز است و افراد دیگری اضافه می‌شوند.
دولت
حسن روحانی عصر سه شنبه در گفت و گوی تلفنی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه ، از مواضع اروپا و از جمله فرانسه برای حفظ برجام تا‌کنون، ابراز خرسندی کرد اما درعین حال گفت که این اظهارات و بیانیه ها، باید با اقدامات و راه حل های عملی و ملموس جهت جبران بهره مندی ایران از منافع ماندن در برجام همراه باشد.
PDF ایران
کوتاه ایران
احمد کریمی اصفهانی عضو جبهه پیروان خط امامره و رهبری در واکنش به اظهارات سیدمحمد حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که گفته جمنا آمادگی مدیریت لیست‌های انتخاباتی سال ۹۸ را دارد، به سایت نامه‌نیوز گفته است: قصد نفی هیچ مجموعه‌ای را ندارم اما دیگر اشتباه است که بخواهیم خود را درون یک مجموعه محدود کنیم.