2
سه شنبه 8 خرداد 1397
شماره 7396
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آذربایجان ابراز اطمینان کرد که روند رو به رشد روابط تهران - باکو در زمینه‌های مختلف و در پرتو اراده سیاسی و مساعی جمیله مقامات عالی 2کشور و با تکیه بر پیوندهای مشترک بین 2ملت، بیش از پیش تقویت و تحکیم خواهد یافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره حکم اخیر دادگاه نیویورک درباره ارتباط ١١سپتامبر با ایران گفت: تهران صدور احکام غیابی، مغرضانه، سیاسی و بی‌اساس مراجع قضایی آمریکا را به‌شدت محکوم کرده و کلیه حقوق خود را برای پیگیری و جبران خسارات احتمالی محفوظ می‌داند.
یادگار امام با تجلیل از موفقیت‌های تیم‌های ورزشی بانوان گفت: اینکه خواهران جوان من توانستند فاصله بزرگی با سطوح بالا را در مدت بسیار کوتاهی طی کنند و کشورهایی که در این زمینه از ما سابقه و حضور بیشتری داشتند را شکست دهند، اتفاق بسیار بزرگی است که به‌نظر من می‌تواند سرآغاز یک نگاه بسیار خوب در زمینه ورزش بانوان در کشور باشد.
تهران
14مقصر یا یک مقصر؟!/بافت‌آسیب‌پذیر، جامعه آسیب‌دیده/انتقاد از دستورکار شورای شهر/5 شهر دوچرخه سوار در اروپا/نصب دوربین‌های کنترل جناغی‌های بزرگراه‌ها فراموش شد؟
رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان تأکید کردند

آرمان‌های انقلاب را مطالبه کنید

رهبری
در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و سه‌ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاه‌ها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاه‌های مختلف بیان کردند.
دیپلماسی
تهران تلاش دیپلماتیک همه‌جانبه‌ای را آغاز کرده تا بعد از خروج آمریکا از برجام، کمترین آسیب به منافع اقتصادی ایران وارد شود، وزیر خارجه به هند رفت و رئیس‌جمهور هم سفر به چین را در برنامه دارد.