2
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
شماره 7374
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌مناسبت اعیاد فرخنده‌ شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت‌ابن‌الحسن العسکریعج، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۷۱۵ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سؤالی درباره مالیات‌های آستان قدس گفت: خدا نگذرد از آن کسی که این شبهه را در ذهن‌ها ایجاد کرده است، مالیات آستان قدس تا ۳۵ سال به امر امامره بود که آستان قدس رضوی و شرکت‌های تابعه از مالیات معاف خواهند بود.
گزارش
مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: رویه قضایی در کشور ما این بوده که تاکنون موضوعاتی به‌مراتب بی‌اهمیت‌تر از این مسئله در سطحی بالاتر تصمیم‌گیری شده و به شورای‌عالی امنیت ملی ارجاع شده است.

تنهایی نتانیاهو

آژانس انرژی اتمی، مقامات اتحادیه اروپا و برخی مقامات آمریکا اعلام کردند/ نخست وزیر اسرائیل مطلب تازه‌ای درباره برنامه هسته‌ای ایران نداشت
سیاست خارجی
هیچ‌کس در دنیا شوی تبلیغاتی نتانیاهو را جدی نگرفت، حتی دوستان او در کاخ سفید. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران را تأیید نکرد و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم بی‌اعتنا به ادعاهای «بی‌بی» اعلام کرد برجام در حال کار کردن است.

وزیر دفاع: اسرائیل پشیمان می‌شود

امیر سرتیپ امیر حاتمی: به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار می‌دهم دست از توطئه، دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند.
محسن هاشمی: نقد و تطبیق اندیشه های مطهری، بهشتی و هاشمی با نیازهای امروز جامعه لازم است
مراسم گرامیداشت شهید مرتضی مطهری با حضور همسر شهید، همسر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، علی مطهری و محسن هاشمی رفسنجانی در موزه شهید مطهری برگزار شد.
تهران
نگرانی درباره میدان مشق/ اعضای شورا: اطلاع دقیقی از پرونده‌ها نداریم/ 3چالش بزرگ پایتخت/ انتظارات گسترده و اختیارات شکننده شورای شهر
PDF ایران
کوتاه ایران
سخنگوی دولت و معاون رئیس‌جمهور گفت: آماده متفاوت شدن شرایط کشور پس از خروج دولت آمریکا از برجام هستیم.