24
چهار شنبه 27 آذر 1398
شماره 7834
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بحران سردبیری

نقد و نظر
سر‌زدن به دکه‌های مطبوعاتی عادت ۳۰‌ساله من است که هنوز ترک نشده.
ویژه
​​​​​​​نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه سوم دی‌ماه ساعت۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «به‌‌وقت مرگ» اختصاص دارد که با حضور رضا اکبری، مجتبی‌ اعتمادی‌نیا و علی قاسمیان‌نژاد در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
درخبرها آمده بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌دنبال انتشار اخباری مبنی بر حذف معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، طی نامه‌هایی جداگانه به معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی، خواستار استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شده است.
گاهی اختلالات خواب متاثر از سبک زندگی و عادات و رفتارهای فرد هستند.
طرح روز
​​​​​​​لندن:‌ روزنامه سان، چاپ لندن گزارش داد که تامارا اکلستون، دختر رئیس سابق مسابقات فرمول یک، قربانی سرقت 64میلیون دلاری جواهرات شده است.
​​​​​​​دبی: بلندترین هتل جهان به نام Ciel تا اواخر سال 2022میلادی در دبی افتتاح خواهد شد.

عکس روز

عکس روز
سالگرد قدیمی‌ترین ازدواج

سالگرد قدیمی‌ترین ازدواج

​​​​​​​تگزاس: خانواده هندرسون که به‌عنوان سالمندترین زوج دنیا نامشان در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده، هشتادمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.
بالاترین میزان مالیات پزشکان جهان
بالاترین میزان مالیات پزشکان جهان
​​​​​​​تورنتو: پزشکان 3کشور کانادا، چین و آمریکا ازجمله کشورهایی هستند که تا سقف ۴۵درصد از درآمد خود را برای پرداخت مالیات می‌دهند.
سلامت
​​​​​​​نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها حاکی از آن است ‌که مصرف فلفل قرمز به میزان 4بار در طول یک هفته، احتمال ابتلا به حمله قلبی را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

لاف تصوف

قصه‌های کهن
ابوالحسن خرقانی با چهل درویش در صومعه نشسته بود و هفت روز بود که هیچ طعام نخورده بودند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​«50 سال مطبوعات به روایت آمار»‌به انضمام نیم قرن کتاب شماری در ایران 1347 تا 1396 نوشته سیدفرید قاسمی، نویسنده و پژوهشگر شناخته شده است.
​​​​​​​شرکت گوگل در گزارش جدید خود توضیح داد که «Street View» سرویس نقشه خود، 16میلیون کیلومتر از مسیرهای جهان را تصویربرداری کرده و نقشه‌ 98درصد از مکان‌‌های سکونت مردم در جهان را نیز آماده کرده است.
​​​​​​​یک هیأت از مقام‌های رسمی شرکت گاز ترکیه در ماه جاری میلادی به ایران می‌آید تا درباره تجدیدنظر در جریمه دیرکرد این کشور در خرید گاز طبیعی از ایران با مقام‌های رسمی ایرانی مذاکره کند.