16
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1397
شماره 7374
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرهنگ

روایت دیگران
«سرهنگ در کشور خود همیشه در صندلی عقب می‌نشست. از وقتی به این کشور پناهنده شده بود، به‌عنوان راننده مؤسسه اتومبیل کرایه کار می‌کرد.»
ویژه
مهم‌ترین و تاثیرگذارترین منتقد و سینمایی‌نویس ایران در سال‌های قبل از انقلاب که در طول 4دهه اخیر هیچ‌کس نتوانست به جایگاهی که او در دهه40 و اوایل دهه50 داشت حتی نزدیک شود، بیش از 3دهه است که با قصه‌هایش توانسته حضوری قابل اعتنا در ادبیات معاصر را تجربه کند.
نگاه
نگاه امروز: بهروز فیروزی
یک طرفدار دوآتشه تیم فوتبال دنیزلیسپور برای دیدن مسابقه‌ای که حق ورود به استادیوم را نداشت یک جرثقیل اجاره کرد و روی آن رفت.
کانبرا: میلیون‌ها کفشدوزک روی برج مخابراتی رادیو در شهر مونت بور استرالیا جمع شدند و هنوز دانشمندان درباره علت آن مطمئن نیستند.

عکس روز

قاب
مصائب شیرین معلم اهری در روستای حسین کندی آژانس عکس همشهری:‌ سعید قاسمی
ماشین امضای مکانیکی

ماشین امضای مکانیکی

ساعت ساز سوئیسی دستگاهی 20سانتی‌متری را اختراع کرده که به جای کاربر می‌تواند تعداد زیادی نامه را امضا کند.
مخالفت دولت با تأسیس وزارت ورزش
مخالفت دولت با تأسیس وزارت ورزش
طرح تأسیس وزارت ورزش و جوانان در دستور کار مجلس: مجلس شورای اسلامی این هفته جلسه علنی دارد. در این جلسه کلیات طرح تأسیس وزارت تربیت بدنی، ورزش و جوانان رسیدگی خواهد شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نوستالژی، حس یا هیجان نیرومندی است که با اتفاقاتی که شباهتی به تجربیات گذشته شخص دارند به‌وجود می‌‌آید. آهنگ‌های آشنا، بوها و دیگر چیزهایی که گذشته را به یاد می‌‌آورند احساسات نوستالژیک را تحریک می‌‌کنند.
افتتاح یک کافه توسط چند جوان مبتلا به سندروم داون و اوتیسم، حسابی در فضای مجازی و حتی برخی سایت‌های خبری داخلی و خارجی سر و صدا به پا کرده است.