۳۲
یکشنبه 1 بهمن 1396
شماره 7302
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فردوسی و شاهنامه

یادداشت
از سویی، بی هیچ گمان و گزافه، بی‌هیچ یافه و بربافه، شاهنامه، این نامه نامی گرامی، این بهینه برین بامی، این دفتر ورجاوند و بی‌مانند زیبایی و هنر، این فَرْوَرِ فرهنگ‌گستر روان‌پرور، ایرانی‌ترین شاهکار ادبی ایران است.
ویژه
بحران کم‌آبی در ایران متأسفانه چندان موسمی نیست و به‌نظر م00ی‌رس00د تداومش آنقدر هست که بتوان آن را بحرانی پایدار نامید.
سفر تاریخی پاپ به کوبا آغاز شد: کلیسای کاتولیک، به منظور تامین جان ژان‌پل دوم رهبر کاتولیک‌های جهان در سفر به کوبا، 1800نیروی محافظ برای وی استخدام کرده است.
نگاه امروز
اهالی شهر کوچکی در سوئیس سرانجام توانستند با رایزنی‌های بسیار مقامات اداره گذرنامه را متقاعد کنند که به زن هلندی گیاهخوار و مدافع حقوق حیوانات پاسپورت ندهند.
مصادره لباس‌های گران‌قیمت پسربچه‌ای فقیر به‌دست پلیس بدون داشتن هیچ مدرکی از سرقتی بودن لباس‌ها، موجب انتقاد برخی کاربر‌های فضای مجازی شد.

عکس روز

صعود به یخرود آلپ
گجت اعلام تعویض پوشک بچه

گجت اعلام تعویض پوشک بچه

گجتی که به‌صورت آنلاین فرارسیدن زمان تعویض پوشک بچه را به والدین اطلاع می‌دهد، به‌سرعت توجه کاربر‌ها را به خود جلب کرده است.
هک رئیس سیا توسط نوجوان انگلیسی
هک رئیس سیا توسط نوجوان انگلیسی
نوجوانی که موفق شده بود حساب کاربری چند مسئول اطلاعاتی بلندپایه آمریکایی ازجمله رئیس سابق سیا را هک کند و اطلاعاتی درباره جنگ افغانستان به‌دست آورد، سرانجام پس از 2سال دستگیر شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
امروز سالروز درگذشت دکتر محمد قریب، یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های پزشکی مدرن تاریخ کشورمان است.