۳۲
شنبه 2 دی 1396
شماره 7277
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوق‌العاده| آنجا که زلزله هم خنده‌دار است

زلزله
وقتی که زلزله در مرز البرز و تهران، زمین را لرزاند، غریزه بقا، میلیون‌ها انسان را به تکاپو انداخت و هراسان به خیابان‌ها کشاند.
ویژه
پیش از تحقیقاتی که یونگ انجام داد و منجر به تالیف کتاب او باعنوان روانشناسی زوال زودرس عقل شد، روان‌گسیختگی را که در آن زمان زوال زودرس عقل نامیده می‌شد اختلال کاملا بدنی یا غیرروانی می‌پنداشتند.
نگاه
آلودگی دریاها

عکس روز

زلزله
حواشی طربناک مردمی که از هراس زلزله به خیابان ‌ها پناه برده بودند.
اول شخص مفرد| درس‌های رسانه‌ای از زلزله تهران

اول شخص مفرد| درس‌های رسانه‌ای از زلزله تهران

در کنار ابراز نگرانی‌ها، هشدارها و شوخی‌هایی که زلزله تهران آفرید، می‌توان این سؤال را مطرح کرد که «زلزله اخیر چه تجربه‌ای برجا گذاشت و چطور می‌توان از آموزه‌هایش استفاده کرد؟»
دانستن حق شماست| مجازات معامله مشروبات الکلی
مجازات حمل ،خرید وفروش و نگهداری مشروبات الکلی 6‌ماه تا یک سال حبس و تا 70ضربه شلاق واگر مشروب از نوع خارجی باشد 5برابر قیمت کالا جریمه است.

موسیقی کلمات

هوشنگ ابتهاج
تو رهرو دیرینه سرمنزل عشقی امروز نه آغاز و نه انجام جهان است

فراری‌دادن مجرمان با آمبولانس هوایی

آمبولانس هوایی
پلامستید: خلبان یک آمبولانس‌هوایی توانست در نخستین پرواز آزمایشی خود یک صحنه قتل بالقوه را کشف کرده و از مرگ حتمی یک جوان 22ساله جلوگیری کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اهالی بخش اعیان‌نشین شهر بریستول انگلستان برای تمیز ماندن خودرو‌های گران‌قیمت خود شاخه‌های درختان بخشی از شهر را برای پرنده‌ها غیرقابل سکونت کردند.
سیسیل:‌ پلیس ایتالیا راننده آمبولانسی را که مظنون به کشتن 3بیمار برای کسب درآمد از شرکت‌های کفن و دفن است، دستگیر کرد.
ونکوور: کارآگاه‌های کانادا با به ساحل رسیدن سیزدهمین استخوان پای انسان در جزیره ونکوور خود را با معمای پیچیده‌‌ای رودررو دیدند.