26
دو شنبه 27 فروردین 1397
شماره 7360
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

5 معیار مجمع امید برای انتخاب شهردار

ساعت17 دیروز اعضای مجمع 51نفره امید بهارستان گرد هم آمدند و پس از 2ساعت بحث و رایزنی ملاک‌ها و معیارهای شهردار پایتخت را تعیین و تشریح کردند.
ویژه
متأسفانه احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است و با آن همه مستندات از جرایم بقایی، هنوز از او دفاع می‌کند.
حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد اظهارداشت: این فیلم تیراندازی مربوط به آذر‌ماه سال گذشته بود.
گفت وگو
سعید مرتضوی، دادستان جنجالی پیشین تهران که نام او در 2پرونده تأمین اجتماعی و کهریزک خبرساز شد، حالا برای تحمل حبسش در دسترس مأموران نیست.
نشست‌ علمی «آزادی فکر و بیان در پرتو انقلاب اسلامی» اول اردیبهشت از سوی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس یک هیأت پارلمانی، تهران را به مقصد هانوی، پایتخت ویتنام ترک کردو

رکوردهای تازه در نفت‌خواری

در گزارش کمیسیون برنامه و بودجه به تخلف نفتی 26هزار میلیارد تومانی از سال 87 تا 91 اشاره شده است
مجلس
قصه تخلفات نفتی پایان ندارد؛ تخلفاتی که عمدتا در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد صورت گرفته و براساس گزارشی که دیروز در صحن علنی مجلس قرائت شد، فقط در سال 88رئیس‌جمهور وقت، به جبران مبلغ 4هزار و 600میلیارد تومان تخلف نفتی محکوم شده است.
کمیسیون ویژه فضای مجازی مجلس تشکیل می‌شود

کمیسیون ویژه فضای مجازی مجلس تشکیل می‌شود

جمعی از نمایندگان مجلس پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را تهیه و تدوین کرده‌اند.
روزی که دلار 100تومان شد
سیدمحمد غرضی، وزیر پست و تلگراف دولت دوم میرحسین موسوی به جماران گفت: در دهه60 به خدا وقتی دلار 100تومان شد، ستون فقرات ما شکست.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
فاطمه سعیدی، نماینده تهران در مجلس در رابطه با غیب شدن سعید مرتضوی در توییتر خود نوشت: وزرای دادگستری و کشور را به مجلس فرامی‌خوانم تا در مورد عدم‌تحویل سعید مرتضوی به زندان توضیح دهند.
محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در رابطه با جزئیات جلسه مسئولان اطلاعات سپاه با نمایندگان مجلس گفت: موضوع جلسه، بحث فیلترینگ نبود و راجع به فیلترکردن تلگرام صحبتی نداشتیم.