12
یکشنبه 27 اسفند 1396
شماره 7348
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدرکی که اخیرا در مورد حساب بانکی این مرجع تقلید شیعیان در فضای مجازی منتشر شده جعلی است.
کمتر از یک هفته بعد از دستگیری حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم به جرم اختلاس و تبانی در انجام معاملات، قوه قضاییه متن کامل حکم وی را منتشر کرد.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۶ در پاسخ به سؤال خبرنگار جماران مبنی بر اینکه در هفته گذشته در جریان استیضاح وزرای دولت، عضو هیأت‌رئیسه مجلس چندین بار در تلفظ نام یکی از مشهورترین موزه‌ها و دانشگاه‌های جهان دچار مشکل شد
گزارش
سید عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه کشورمان گفته است چنانچه احیانا برخی کشورهای اروپایی به‌دنبال اقداماتی همچون اعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای بر ایران به منظور خوشایندی رئیس‌جمهور آمریکا باشند، مرتکب اشتباه محاسباتی بزرگی شده و نتایج مستقیم آن را بر برجام و ادامه حیات این توافق خواهند دید.
امیر سرلشکر سیدعبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی تهران از سایت‌های راداری و مواضع عملیاتی این منطقه بازدید کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگی ایران در آلمان و طی یک عملیات ضربتی از سوی پلیس این کشور، افراد ماجراجویی که چند روزی بود در ساختمان خالی سابق سفارت ایران در بُن سکنی گزیده بودند
شاخص‌های احراز صلاحیت روسای جمهور اعلام شد

تعریف رجل سیاسی زیر تیغ انتقادات

شورای نگهبان
شورای نگهبان روزگذشته شاخص‌های رجل سیاسی و مذهبی را اعلام کرد. شاخص‌هایی که براساس آن داوطلبان ریاست‌جمهوری احرازصلاحیت می‌شوند. سخنگوی شورای نگهبان گفته است: رجل سیاسی، رجالی هستند که قدرت تحلیل و درک آنها از مسائل و پدیده‌های سیاسی به جهت آگاهی عمیق‌شان از مسائل سیاسی در عملکرد آنها لحاظ شده باشد.
حل ریشه‌ای اعتراضات با گفت‌وگوی ملی

حل ریشه‌ای اعتراضات با گفت‌وگوی ملی

محسن میردامادی، فعال سیاسی اصلاح طلب با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات مزمنی که ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داشته و داریم، این است که اصولا گفت‌وگو، تفاهم، ائتلاف و اجماع‌سازی‌ را بلد نیستیم گفته است برای حل ریشه‌ای اعتراضات دی‌ماه مقدمه کار بالابردن تحمل و مدارا و یادگیری تفاهم و اجماع‌سازی‌ است
تصمیم‌گیری مجمع بعد از تعطیلات برای سپنتا
تصمیم‌گیری مجمع بعد از تعطیلات برای سپنتا
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر از آغاز بررسی وضعیت سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد در کمیسیون تخصصی مجمع تشخیص داد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان موضوع مشکل آلومینیوم المهدی، مطرح شد در گفت‌وگو با خانه ملت، افزود: براساس گزارشی که سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و سازمان ایمیدرو ارائه کرده، تخلفاتی در واگذاری آلومینیوم‌المهدی وجود دارد